Youtubefest - posta det bästa ifrån youtube

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Är detta också Victory?

Drift trikes verkar kul

https://www.youtube.com/watch?v=XzSAl4YH3O4

Har man inte tillgång till (mer eller mindre) lämpliga nerförsbackar så kan en sån motoriserad drift trike vara ett bra alternativ. Verkar vara säkrare med en motoriserad variant på relativt plant underlag än cykeltrikarna i nerförsbackar också.
Vissa har tydligen frambroms iaf, så lite bättre möjlighet att sakta ner. Nitar man så åker man väl baklänges med låst framhjul. Men lite bättre än helt utan broms.

Jacobsson

Sporthojsnörd
Gick med
22 Feb 2009
Hoj
...Rsv4
En fråga angående youtube konto. Jag har ett konto där och jag har mitt namn registrerat där. Som även är kopplat till ett google konto. Det jag inte fattar är att överallt står mitt namn utom på ett ställe. När jag går ut på min kanal på youtube står det ett namn som säkert är ifrån -07. Hur i helvete ändrar jag det?!

Diversion

Medlem
Gick med
14 Sep 2013
Hoj
XJ600S -99
En fråga angående youtube konto. Jag har ett konto där och jag har mitt namn registrerat där. Som även är kopplat till ett google konto. Det jag inte fattar är att överallt står mitt namn utom på ett ställe. När jag går ut på min kanal på youtube står det ett namn som säkert är ifrån -07. Hur i helvete ändrar jag det?!

Klicka uppe i vänstra hörnet på namnet. Förmodligen så har du skapat den ena innan Google tog över Youtube. Jag har mitt gamla Youtubeanvändarnamn och namnet som finns på Googlekontot. Google förvirrar med att kalla det konton men egentligen är det ett enda konto som du kan ha flera profiler på.

Alltså mitt gamla användarnamn på Youtube var XXX
Mitt användarnamn på Google är YYY

Google köper Youtube:

Nu när jag loggar in visas XXX men om jag klickar på namnet får jag upp alternativet att ändra det till YYY. Båda ligger dock under kontot som skapats med YYY.

Sukkaha

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jun 2014
Hoj
1976 Honda Z50a
På tal om att störst ljuddämpare vinner. Denna snubben borde vara med på topp tio listan.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati