Youtubefest - posta det bästa ifrån youtube

Hadez

race.exe
Gick med
26 Apr 2006
Hoj
Kawasaki ZX-10R -16
Fantastiskt! :rofl

Bästa kommentarer:
- Han är väl hjärndöd eller nåt?
- Du är säkert miljöpartist!
- Det är ju lite tråkigt att stoppa upp alla på det här sättet.

Man undrar varför inte gubbarna bara tar och bär bort honom med tillhörande cykel och ställer honom på cykelvägen, och ingen har sett nåt. Samtidigt, då hade inte den här filmen funnits och världen hade varit lite tråkigare.

lolrazz

Medlem
Gick med
13 Aug 2015
Hoj
Suzuki GSXR 1000, 2011
Så sitter vi vuxna och är trötta på ungdommar som beter sig som barn, så är vi inte bättre själva. Pinsamt.

kallholmen

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2009
Hoj
2004 Triumph Thunderbird Sport
Jag gillar honom. Antagligen svinless på nötter som parkerar som idioter. Och gör därför ett statement. "Kan ha stå still och blockera för mig så kan jag blockera för honom," liksom. Kurage!

Sen ska man inte förringa det faktum att han står på sig trots hatet han möter. Kräver stora ballar (något som f.ö. bör vara ett problem för en lycracyklist?).

Hadez

race.exe
Gick med
26 Apr 2006
Hoj
Kawasaki ZX-10R -16
Jag gillar honom. Antagligen svinless på nötter som parkerar som idioter. Och gör därför ett statement. "Kan ha stå still och blockera för mig så kan jag blockera för honom," liksom. Kurage!

Sen ska man inte förringa det faktum att han står på sig trots hatet han möter. Kräver stora ballar (något som f.ö. bör vara ett problem för en lycracyklist?).

Man kan använda mod (eller "stora ballar") till att göra både bra och dåliga saker, och smarta eller dumma saker. Han valde dåliga och dumma. Det är därför han är ett kul skämt!

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Man undrar varför inte gubbarna bara tar och bär bort honom med tillhörande cykel och ställer honom på cykelvägen, och ingen har sett nåt. Samtidigt, då hade inte den här filmen funnits och världen hade varit lite tråkigare.

Det slutade så (efter filmklippet). En student som var på väg till en tenta som tillslut helt sonika lyfte bort idioten med tillhörande trampcykel :)

TriumphNynäs

Medlem
Gick med
8 Dec 2007
Hoj
För många enligt hustrun...
Man kan använda mod (eller "stora ballar") till att göra både bra och dåliga saker, och smarta eller dumma saker. Han valde dåliga och dumma. Det är därför han är ett kul skämt!

Jag vet inte om det är ett direkt tecken på vare sig mod eller "stora ballar" att bete sig så idiotiskt som cyklisten gör, men prestige är viktig för många med innerst inne dålig självkänsla.

Hade jag kört lastbilen så vet jag inte riktigt hur jag reagerat, kastat cykeln åt he, ringt polisen eller ringt nästa kund och talat om att jag blir sen, satt på varningsblinkers och surfat på sporthoj.

Brutale

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Oct 2014
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
Inte för jag vill påstå mig vara speciellt duktig, men lite kul om man kan få nått klick till kanske :p
https://www.youtube.com/watch?v=if4d47vrO90

Var grönare än hojen då det begav sig i sommaras... haft lappen i 13 månader...men men.

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Hoj
KTM690R-12 KTM 990 SUPERDUKE R -10
:dummer :huvet Håller med, jä lar vilken idiot, hoppas dom spärrar in fan på lång tid.
Lås celldörren o smält ner nyckel till en kula, om han skulle ta sig ut.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati