Gearbox
Träffar apex med slumpmässig precision
Det kanske är den enda raka vägen i hela Finland
Hmm, bästa från youtube ? Nja vet inte så bra var de inte, enda som var bra med de var väl årets första runda men den kunde varit mindre än en minut med tanke på att de inte hände så mycket mer i klippet.
Nice try men mjää, förstår att du tycker de är underbart.
Nå säg åt mig var tråden för "normala" klipp finns då? Hittade iaf inget så.
Och det är enda vägen som är bar så man kan ju inte busköra så mycke..
Första turen med 660 och första turen på hoj efter att jag tog kortet ifjol, kunde inte hålla mig
1timma med krascher i trafiken. Något att studera för att inte göra samma misstag själv.
Du menar att främsta skälen till krascher i den filmen är missbruk, självmord och bristande intelligens?Fy fan! Det slutade defenitivt inte bra i många av dom krascherna. Men en hel del måste ju va påtända eller nåt dom kör med full fart rätt in i bilar utan tillstymmelse till att försöka bromsa eller svänga. Självmord är väl en tänkbar faktor också
Andra är ju bara korkade, oavsett 2 eller 4 hjul.
12:27 va lite småkul. han ägde nog inte hojen
Du menar att främsta skälen till krascher i den filmen är missbruk, självmord och bristande intelligens?
Det var helt nytt för mig, jag som trodde hastigheten spelade roll
Sidu in Malax pöjk
Jag gör ett till försök, vilka är skälen du hänvisar olyckorna till? Självmord,dumhet och att dom är påtända."Men en hel del måste ju va påtända eller nåt dom kör med full fart rätt in i bilar utan tillstymmelse till att försöka bromsa eller svänga" -Skrev jag.
Hur får du det till att jag hävdar att det är främsta skälet till alla krascher?
Sen kan man väl iofs härleda den höga hastigheten till bristande intelligens i vissa fall.
Men det gick långsamt i många krascher också. Bristande uppsikt/planering är väl en vanlig orsak i de fallen
Jag gör ett till försök, vilka är skälen du hänvisar olyckorna till? Självmord,dumhet och att dom är påtända.
Det jag menar på är hastigheten i många fall är orsak till olyckan, skälen du listar är förklaringar till olyckorna men går inte att härleda eller bevisa på något sett utan mer fakta.
Självmord kan vara epilepsi, missbruk kan vara överdosering osv. det går bara att spekulera i.
Hoppas du förstår vad jag menar och ja det är bara detaljer jag rotar i.
Man bör nog inte ha alltför utsvängda byxor om man ska köra den skönheten.
Man bör nog inte ha alltför utsvängda byxor om man ska köra den skönheten.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|