Zyre
Ålahue!
Student och har en er6n -08 som står på mig. Äger visserligen en sv650s -99 också men den är avställd och ska säljas.
Målare, kör cbr 954 -03. Det e inte 7:00 - 16:00 som gör att jag har råd med hojen (o allt annat kul) utan det som händer efter 16:00 och helger
Tjänar du pengar på att köra hoj?
om det vore så väl Jag menar svarta pengar smakar bäst, pengarna som jag tjänar mellan 7 o 16:00 går till det nödvändiga och dom andra pengarna går till allt kul. E du med nu?
Entreprenör och kör cbr1000rr och en rsv1000r inga konstiga skenförsäkringar osv.
då börjar det alltså bli dax o dumpa om hon ska på semester så ofta? man kör ju hellre hoj än o solar--> -10: Säljare, SuperMoto/SuperDuke -06 köpt nya
(innan det blandad kompott i varierande priser)
Nu: Student+extrajobb+bra sambo, CBR600RR som blev ganska samma pengar som Dukken såldes för. Allt är betalt så jag köttar på tills jag totalskrotar. Då är det nog slutåkt tills examen är klar.
Sen: Ekonom-protituerad, förhoppningsvis räcker degen till både racehoj och nåt mysbusigt till gatan mellan husköp, kott-produktion och allt annat som ska till när man börjar bli vuxen och tjejen vill utomlands MINST 2 ggr per år. ort.
då börjar det alltså bli dax o dumpa om hon ska på semester så ofta? man kör ju hellre hoj än o solar
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|