BridgeMill
SSEMSE #10592
Maskiningenjör och beredskapsbefäl på pappersbruk. Gammel Mille-R som åker släp mellan banan och garaget.
Hur fan kan det vara så billigt? Jag är liksom du 26 år. Tyckte det lät sjukt billigt med 2500/år för halvförsäkring så jag började söka på blocket och hittade en r1-98 där man ser nummerplåten.
Kollade på TryggHansas (TryggHansa har alltid varit billigt för mig, inte alltid billigast men ändå billigt) sida vad försäkringen skulle kosta om den stod på mig.
Halv skulle gå på drygt 18700/år... Har haft lappen sen 05...
Yrke och båge?
Jag skulle hellre se tråden "Flickvän och båge", dvs hur snygg tjej man får av olika hojtyper. (För visst ger hojar brudar?)
På tal om det där med yrken....
Nagelteknolog, Husqvarna Rödmyra.
På tal om det där med yrken....
Det roligaste med den här tråden är att priset på motorcyklarna verkar oftast korrelera omvänt med lönenivån. De med välbetalda yrken verkar ha lättare att nöja sig med ganska moderata hojar samtidigt som de med vanligen lågavlönade yrken har oftare dyra hojar.
Förvisso en generalisering med många undantag men...
Det roligaste med den här tråden är att priset på motorcyklarna verkar oftast korrelera omvänt med lönenivån. De med välbetalda yrken verkar ha lättare att nöja sig med ganska moderata hojar samtidigt som de med vanligen lågavlönade yrken har oftare dyra hojar.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|