Ystad

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Oki låter bra det bara hoppas på bra väder då eller inget rengn iaf det nöjer man sig med ju. Träffas någon stanns i ystad kanske då ?

Ja, regnar det så ställer vi in! Mig kvittar det var vi träffas och var vi kör! Jag ska tanka direkt, first thing imorgon iaf. Men vi kan ju ses på statoil om inte annat!? :tuttar

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Ja, regnar det så ställer vi in! Mig kvittar det var vi träffas och var vi kör! Jag ska tanka direkt, first thing imorgon iaf. Men vi kan ju ses på statoil om inte annat!? :tuttar

Och låter bra om du ändå ska tanka. Men vid 10:30 då eller ? vad säger du

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
[YOUTUBE-ID]fABYuyzm6BM[/YOUTUBE-ID]

DET går hett till i Ystad ^^
Eliten är åter igen upplivad.! :D :rolleyes: :tummenupp :huvet :tuttar :yoparty

Ser gott ut det där ju. Men Tazadar var är din hoj ? Glömmet den hemma eller =) Fast det var en ganska hett bil du körde får man säga ju.

Fan vilket finnt väder det blev nu på eftermiddagen synd att det itne var nu vi skulel köra sulis =(

Bunde, var du på Flygrakans café i söndags? Såg en likadan maskin där iaf. Tror jag.

Nej var aldrig inne där körde förbi vid flygrakan ifs men inget mer =)

Last edited:

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Jaha d fick man kört en lite runda idag 30 mil blev det totalt. Tackar för sälskapet Sulis hoppas du får tillbaks hojen tills imorogn då det ska bli ännui bättre väder ju .

Tazadar©

Ninja pilot
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV4R
Vi har roligt iaf.. :D

Nej vi har massor med skoj ;)
Sulan the poser.
Speedgirl the bitch.
Ridge the fast.
Solid the mad.
TAZADAR© the best ;)

Jaha d fick man kört en lite runda idag 30 mil blev det totalt. Tackar för sälskapet Sulis hoppas du får tillbaks hojen tills imorogn då det ska bli ännui bättre väder ju .

Den som ändå hade en motorcykel :(

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Sulan the poser.
Speedgirl the bitch.
Ridge the fast.
Solid the mad.
TAZADAR© the best ;)

Den som ändå hade en motorcykel :(

Segt det där utan hoj men hörde rykten om att det var på g med den den nu av Sulis idag om jag inte missförstud det helt stämmer det eller ?

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
Segt det där utan hoj men hörde rykten om att det var på g med den den nu av Sulis idag om jag inte missförstud det helt stämmer det eller ?

den står hos jerry , så helt hojlös är han inte ... den lär så smaka hårt redan från början :)

någon mer som är sugen på att dra en tur till Malmö på lördag och kolla in MC-Husets öppet hus ?? ... blir det pissväder så blir det bil från ystad .. nån mer ???

Last edited:

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
den står hos jerry , så helt hojlös är han inte ... den lär så smaka hårt redan från början :)

någon mer som är sugen på att dra en tur till Malmö på lördag och kolla in MC-Husets öppet hus ?? ... blir det pissväder så blir det bil från ystad .. nån mer ???

Kan tanka mig att hänga på med hojen har ingen bil att köra med atm har körförbud på den =(. Skulle behöva köpa ett skivlås där inne för mitt gammla passar itne på denna hojen =(

Jerry#1

To fast for me.whadever.
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
Aprilia SXV550 och en RG 500 Gamma från 1985 som INTE är till salu och ännu en <yamaha RD500

Ja du fastback.Jag har hans nya kawa men det kommer strax reg plåtar till den.
Gillade faddern hojen.Eller.:huvet

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II

Hojen är himma igen så körning blir det indeed.. Lämnar bingen 10 så jag är öppen för förslag vid 11!!

:fakta

Sulan the poser.
Speedgirl the spraga.
Ridge the fast.
Solid the jew.
TAZADAR© the geek without a hoj ;)

Kunde inte sagt det bättre själv.. :tummenupp

Last edited:

perzzon

Annnnars
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
HADE EN R1a..

Jag hänger med.. När ? var ? hur ?

Ingen som ska ut o jaga lite mil i dag

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping