För att man ska ta sig dit enbart för att se på de vilda djuren som härstammar från Ystad? De visar sig inte så ofta så här års, så jag tycker du bör passa på! Kanske kan bli en och annan bra bild också, i snölandskapet!
Jaha då blev man vilda djur också....hmm,, skulle vara grannens byracka då..
Piff o Puff
Lörd den 14e låter ju lite fel!!!Med tanke på att det är mc mässa i Danmark..Ingen som ska dit?Kanske ta middagen där??En dansk då alltså med mycket öl o lite mat!!
VI hade först tänkt att åka till Danmark men blev inte så billigare här hemma också sen vad man har hört så är inte årets mc mässa så där mycket att hänga i granen
Mässan måste ju vara bättre än byakrogen...Om inte annat så för miljöombyte--kanske för att en annan är på byakrogen typ 5 ggr i vecka o kan matsedeln utantill..
Mässan måste ju vara bättre än byakrogen...Om inte annat så för miljöombyte--kanske för att en annan är på byakrogen typ 5 ggr i vecka o kan matsedeln utantill..
Finns det någon deadline på listan. var egentligen sugen på köpenhamn men såg nu att tingvalla äntligen ska ha metallkväll. Ska jag dit är jag ju ändå i krokarna. Beslutsångest, motorcyklar eller metall.
Vad sägs om kl 16 då?? Blir det bra?
Blir bra, lille vän
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO