Ystad

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
Ridge hoppas att du inte gav för mycket för den där Saaben för inatt minsak den med 50 000 kr av det du gav för den bad luck kan man säga. Men har du tur så finns det reserv delar några år till iaf. Och i aldra aldra bästa fall så blir det en en eftertraktad bil nu när märket försvinner.
Vi höjer våra glas för saab:bow :fyllisar :bow
]

knappt orolig , fick den billigt och den har redan gjort sin värdeminskning!
sen ska dom hålla reservdelar i minst 10 år och så långt fram kan nog ingen planera .. skulle nog vara svettig om jag köpt ny saab !!

kul :)

http://www.ystadsallehanda.se/artic...-vill-att-lansstyrelsen-tar-upp-bullerproblem

Last edited:

El_mako

Åter
Gick med
23 Aug 2008
Hoj
FZ1-N -08 WILDE -01

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Gick saab i graven i natt?
Fullständigt alltså?
Jag hänger inte med alls. :3freak

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Njae, inte än. GM kommer antagligen att försätta det i konkurs om ingen vill köpa det. Och där är väl ingen vettigt människa som vill köpa saab.

Haha neej.. Ja, där ser man.
Bara att hoppas att volvo följer efter! :D

theailer

skänkes pengar, någon ??
Gick med
2 Feb 2007
Hoj
Blå Kawasaki ZX9-R -98
hahah, ingen som diggar de svenska bilföretagen ?
Själv skulle jag aldrig vilja köpa/köra volvo eller saab

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Njae, inte än. GM kommer antagligen att försätta det i konkurs om ingen vill köpa det. Och där är väl ingen vettigt människa som vill köpa saab.

Finns ingen chans att någon köper saab alla i dessa tider då biltilverkarna har fullt upp med att klarar av det dom har dom får knappt några bilar sålt som det är och vem vill investera nu

ridgeback

Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
Finns ingen chans att någon köper saab alla i dessa tider då biltilverkarna har fullt upp med att klarar av det dom har dom får knappt några bilar sålt som det är och vem vill investera nu

kanske inte nu , men dem nya lär falla i pris ! sen kommer nog inte folk sluta köpa Saab , det är en pålitlig bil och reservdelar kommer alltid att finnas .. finns fan inget bilmärke idag som lever säkert ... hur många märke är kvar i WRC vm ? .. Volvo hänger löst , men som sagt .. man kommer behöva bilar ändå!

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
kanske inte nu , men dem nya lär falla i pris ! sen kommer nog inte folk sluta köpa Saab , det är en pålitlig bil och reservdelar kommer alltid att finnas .. finns fan inget bilmärke idag som lever säkert ... hur många märke är kvar i WRC vm ? .. Volvo hänger löst , men som sagt .. man kommer behöva bilar ändå!

Om jag säger som så det säljes så dåligt med bilar att dom nya om står nere i oljehamnen från 2008 plockar dom sönder och säljer reservdalar från och det som inte går åt skrotar dom och nu pratar vi om allt från lexus till toyota. Så då kan folk själv räkna ut hur dåligt det går med bilförsäljningen

Tror du missuppfatta mig i föra inlägget jag pratar inte om saab som saab bilen jag pratar om företaget kommer inte finnas något intresse alls för det

ridgeback

Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
precis allt på denna jorden haltar nu , speciellt bilarna sen bensinpriset varit uppe i 15 kronor litern .. det var en förvarning för vad som komma skall ...

nej jag vet att dom ligger riktigt risigt på det, men nästa företag är Volvo ..

seriöst orkar jag inte bry mig :) har en bil som funkar kanon och kommer så göra , vad som händer kan knappast jag påverka ...

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
precis allt på denna jorden haltar nu , speciellt bilarna sen bensinpriset varit uppe i 15 kronor litern .. det var en förvarning för vad som komma skall ...

nej jag vet att dom ligger riktigt risigt på det, men nästa företag är Volvo ..

seriöst orkar jag inte bry mig :) har en bil som funkar kanon och kommer så göra , vad som händer kan knappast jag påverka ...

Kan bara hålla med Har haft 2 saabar bästa bilar jag haft faktiskt så synd är det allt =(.

Att Volvo PV är nästa på tur råder det ingen tvekan om Ford vill ju bli av med dom så fort dom bara kan nu och det är ju inte precis nära dom 50 miljarderna dom gav för volvo som dom vill ha nu långt under det.

ridgeback

Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
Kan bara hålla med Har haft 2 saabar bästa bilar jag haft faktiskt så synd är det allt =(.

Att Volvo PV är nästa på tur råder det ingen tvekan om Ford vill ju bli av med dom så fort dom bara kan nu och det är ju inte precis nära dom 50 miljarderna dom gav för volvo som dom vill ha nu långt under det.

ja det är tråkigt att det ska hända , men men... !

ännu mer snö idag och hojsäsongen kommer snart, dags att börja skruva ihopa hojarna snart :tummenupp

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning