#kgc-folke#
Ny medlem
Mina spioner såg dig, tror jag. Körde du med dama där bak?
ja jag gjorde det faktiskt. en fråga såg att du var 23 så jag kanske vet vem du är vad heter du och vilken linje gick du i
Mina spioner såg dig, tror jag. Körde du med dama där bak?
Fan va störigt att jag jobbar "sena" veckan nu. Ska vi vara fint väder hela veckan. Det får fan köras en runda på lördag. Hoppas på fint väder då
Ja, på lördag får vi fan dra en runda. Bunde och kompani, är ni på?
Jag är sugen, om jag är inkluderad i kompani även om jag inte bor i närheten av Ystad ;-)
Jupp co är på om mina nya däck är på.......!!!!
Jodå, klart du är inräknad! Knappt bögig profilbild du lagt upp
Najs
Är du sugen på en tur idag sulis nu snart ?
Är du sugen på en tur idag sulis nu snart ?
Men du är ju helt off Bunde, vi har kört 20 mil idag! Du kunde ju kollat läget i alla andra trådar!
och jag har suttit hemma hela dagen
Alla på detta forumet!
Jag har hittat den ultimata sträckan för mc åkning, riktigt mycket kurvor, riktigt mycket upp och ner och vid en punkt så är man riktigt högt uppe på en höjd med en otrolig utsikt. Måste ses. Säger till nästa gång innan duccen åker ut
Stenberget eller?Alla på detta forumet!
Jag har hittat den ultimata sträckan för mc åkning, riktigt mycket kurvor, riktigt mycket upp och ner och vid en punkt så är man riktigt högt uppe på en höjd med en otrolig utsikt. Måste ses. Säger till nästa gång innan duccen åker ut
Alla på detta forumet!
låter som många sträckor man har kört =) hur man har koll på visa vägar man kört betor på under hösten runt skurup, finns hur mycket som helst ... just vid brottet vid lindby e najs !!
Ja detta är mellan blentarp och 102:an, då har du säkert kört där!
Så sköna vägar att man inte ens behöver köra fort för att lägga knä. Helt underbart, lite trist att man var ute själv men men så är de när man är sugen
Ja detta är mellan blentarp och 102:an, då har du säkert kört där!
Så sköna vägar att man inte ens behöver köra fort för att lägga knä. Helt underbart, lite trist att man var ute själv men men så är de när man är sugen
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|