Ystad

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Ort
Sjöbo (and then some)
Hoj
KTM 640 Duke II
Fan va störigt att jag jobbar "sena" veckan nu. Ska vi vara fint väder hela veckan. Det får fan köras en runda på lördag. Hoppas på fint väder då :yoparty
 

#kgc-folke#

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2005
Ort
ystad
Hoj
z750 08
Fan va störigt att jag jobbar "sena" veckan nu. Ska vi vara fint väder hela veckan. Det får fan köras en runda på lördag. Hoppas på fint väder då :yoparty

ja en runda på lördag hade varit skoj för jag och mina brödrar ska säkert ut så häng på om du vill
 

henriksson.

långsam omogen pågaspoling
Gick med
25 Jul 2008
Ort
Malmö
Hoj
GSX-R 750
Jag är sugen, om jag är inkluderad i kompani även om jag inte bor i närheten av Ystad ;-)
 

Dogge666

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Veberöd
Hoj
Ducati 748, Ktm 450 sxf
Alla på detta forumet!
Jag har hittat den ultimata sträckan för mc åkning, riktigt mycket kurvor, riktigt mycket upp och ner och vid en punkt så är man riktigt högt uppe på en höjd med en otrolig utsikt. Måste ses. Säger till nästa gång innan duccen åker ut
 

Pyret1964

Mctjej
Gick med
23 Mar 2008
Ort
Sjöbo
Hoj
2009 Triumph Sprint ST 1050
Alla på detta forumet!
Jag har hittat den ultimata sträckan för mc åkning, riktigt mycket kurvor, riktigt mycket upp och ner och vid en punkt så är man riktigt högt uppe på en höjd med en otrolig utsikt. Måste ses. Säger till nästa gång innan duccen åker ut

Spricker av nyfikenhet!! :tuttar
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Alla på detta forumet!
Jag har hittat den ultimata sträckan för mc åkning, riktigt mycket kurvor, riktigt mycket upp och ner och vid en punkt så är man riktigt högt uppe på en höjd med en otrolig utsikt. Måste ses. Säger till nästa gång innan duccen åker ut
Stenberget eller? :näsblod
 

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Ort
y-stad
Hoj
snart så ..
Alla på detta forumet!
Jag har hittat den ultimata sträckan för mc åkning, riktigt mycket kurvor, riktigt mycket upp och ner och vid en punkt så är man riktigt högt uppe på en höjd med en otrolig utsikt. Måste ses. Säger till nästa gång innan duccen åker ut



låter som många sträckor man har kört =) tur man har koll på visa vägar man kört betor på under hösten runt skurup, finns hur mycket som helst :tummenupp ... just vid brottet vid lindby e najs !!
 
Last edited:

Dogge666

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Veberöd
Hoj
Ducati 748, Ktm 450 sxf
låter som många sträckor man har kört =) hur man har koll på visa vägar man kört betor på under hösten runt skurup, finns hur mycket som helst :tummenupp ... just vid brottet vid lindby e najs !!

Ja detta är mellan blentarp och 102:an, då har du säkert kört där!
Så sköna vägar att man inte ens behöver köra fort för att lägga knä. Helt underbart, lite trist att man var ute själv men men så är de när man är sugen:hihi
 

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Ort
y-stad
Hoj
snart så ..
Ja detta är mellan blentarp och 102:an, då har du säkert kört där!
Så sköna vägar att man inte ens behöver köra fort för att lägga knä. Helt underbart, lite trist att man var ute själv men men så är de när man är sugen:hihi


just den som brukar köras när vi går från skurup och norrut :) ...
 

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Ort
Malmö
Hoj
Street Triple R -10
Ja detta är mellan blentarp och 102:an, då har du säkert kört där!
Så sköna vägar att man inte ens behöver köra fort för att lägga knä. Helt underbart, lite trist att man var ute själv men men så är de när man är sugen:hihi

Fan den vägen har jag också kört båda på och av vägen kan jag säga eller vad säger du SULIS :yoparty :yoparty
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top