Sulis
Elite som fän..
Det är lungt vet du..Vi är klara att gazza när ni kommer..Är vi inte det så kör vi ifatt
Gutt, nu vet jag inte var johannas café ligger heller men det ligger kanske på vägen genom veneröd?
Det är lungt vet du..Vi är klara att gazza när ni kommer..Är vi inte det så kör vi ifatt
Hjälp mig rodda ihop detta här nu med uppsamling av folket!
Du...jag har fått ta över hela rundan och nu detta med?? Tycker du klarar det fint. Veberöd blir 12sec depåstopp.....MAX
Gutt, nu vet jag inte var johannas café ligger heller men det ligger kanske på vägen genom veneröd?
Var ligger Johannas???Nu får du ta på dig rocken o se dig om i världen
Precis mitt i veberöd..Mitt för Konsum,Innan Hydro.Snet mitt emot banken..Tror du att du hittar?? Ska du vara reisleeiter (eller hur fan det stavas) på vilse turen??ja då blir det nog vilse
Var ligger Johannas???Nu får du ta på dig rocken o se dig om i världen
Precis mitt i veberöd..Mitt för Konsum,Innan Hydro.Snet mitt emot banken..Tror du att du hittar?? Ska du vara reisleeiter (eller hur fan det stavas) på vilse turen??ja då blir det nog vilse
Om inte annat så hör ni oss när vi kommer.....
Två frågor sulan??
Vikken tid kör ni förbi hörby??
Jag har 2små och 2stora hjul hur går det??
Det ska han inte!Var ligger Johannas???Nu får du ta på dig rocken o se dig om i världen
Det ska han inte!
aidem fick ta över den tunga rollen och Smulan fick bli backmarker.
Jag undrar hur detta ska gå!?
Ta egen mat med er för säkerhets skull. Ta förresten med er liggunderlag, sovsäckar och Trangiakök också när ni ändå är igång. En natt under bar himmel kan vara en trevlig upplevelse...
Nu överdriver vi lite här..
Räcker med VISA-kortet. Finns alltid nått B&B
B&B...Bira o bruttor.....jag e på...
För din skulle kan vi köra förbi när det passar dig. Du har fyra hjul, alltså bättre väghållning. Om du vill så kan du får hanka på mig runt SVT
Bra för jag är lite morgontrött
Sant med väghållningen men ja jag får nog hanka på dig för motorn är inte glödhet
Bra för jag är lite morgontrött
Sant med väghållningen men ja jag får nog hanka på dig för motorn är inte glödhet
Låter som en deal, där är kraft så det räcker för oss båda! Knyder fast stolen din bakom hojen
Det ska han inte!
aidem fick ta över den tunga rollen och Smulan fick bli backmarker.
Jag undrar hur detta ska gå!?
Ta egen mat med er för säkerhets skull. Ta förresten med er liggunderlag, sovsäckar och Trangiakök också när ni ändå är igång. En natt under bar himmel kan vara en trevlig upplevelse...
här klubbas man ner innan man ens fått visa vad man kan... Aja hoppas att jag inte blir allt för vilse. Min backmarker lär inte märka nåt ändå..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|