Haha, försöka duger och skam den som ger sig. Du får ju ge grabben en chans iaf
Neej! Han är 19 år. Ska jag nu mot förmodan skaffa en kille ska han va äldre än mig! Det är fan barnarov!
Haha, försöka duger och skam den som ger sig. Du får ju ge grabben en chans iaf
Neej! Han är 19 år. Ska jag nu mot förmodan skaffa en kille ska han va äldre än mig! Det är fan barnarov!
Jag bara tetas, klart som fan du inte ska ha en liden pågadrul.
Tänkte ta en sväng till ystad i eftermiddag/kväll.Men sambon vill ha mjukglass..var äter man det i ystad??Fritidsbaren har väl inte öppnat??
har inte mace donkan
Djävla skitställe ju!!!!
Tänkte ta en sväng till ystad i eftermiddag/kväll.Men sambon vill ha mjukglass..var äter man det i ystad??Fritidsbaren har väl inte öppnat??
Har precis börjat jobba på "Vossloh- nordic switch systems" i Ystad och letar även lägenhet där. Är det någon som vet om det finns entusiastgarage eller meckgarage att tillgå i stan eller nära runt om? Skulle vara skönt att kunna ha älsklingen i gott förvar.
Mvh, Jens D.
Har precis börjat jobba på "Vossloh- nordic switch systems" i Ystad och letar även lägenhet där. Är det någon som vet om det finns entusiastgarage eller meckgarage att tillgå i stan eller nära runt om? Skulle vara skönt att kunna ha älsklingen i gott förvar.
Mvh, Jens D.
Vossloh har jag sprungit omkring på om nätterna i 3år
/Johan
ja du har jävligt märkliga saker för dig
Hoj där! Dags att vakna nu..
Blir det körning på Onsdag? Rakan och ev. lite bus efter (sulan behöver nya bilder )
Gräsklipparen kommer bli klar!
Gräsklipparen kommer bli klar!
Hoj där! Dags att vakna nu..
Blir det körning på Onsdag? Rakan och ev. lite bus efter (sulan behöver nya bilder )
Garage finns det ju i stan men meckgarage vete fan. Bästa är ju att få tag i ett "enskilt" så man slipper där här jävla massgaragen med löst folk som tassar runt.
Välkommen till stan. Vossloh har jag sprungit omkring på om nätterna i 3år
/Johan
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024