Ystad

fajfor

gsxr 1100 -91
Gick med
23 Nov 2004
Hoj
gsxr 1100
Tänkte ta en sväng till ystad i eftermiddag/kväll.Men sambon vill ha mjukglass..var äter man det i ystad??Fritidsbaren har väl inte öppnat??

kejsarn

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2006
Hoj
Ducati SF 848
Har precis börjat jobba på "Vossloh- nordic switch systems" i Ystad och letar även lägenhet där. Är det någon som vet om det finns entusiastgarage eller meckgarage att tillgå i stan eller nära runt om? Skulle vara skönt att kunna ha älsklingen i gott förvar.

Mvh, Jens D.

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Har precis börjat jobba på "Vossloh- nordic switch systems" i Ystad och letar även lägenhet där. Är det någon som vet om det finns entusiastgarage eller meckgarage att tillgå i stan eller nära runt om? Skulle vara skönt att kunna ha älsklingen i gott förvar.

Mvh, Jens D.

Garage finns det ju i stan men meckgarage vete fan. Bästa är ju att få tag i ett "enskilt" så man slipper där här jävla massgaragen med löst folk som tassar runt.

Välkommen till stan. Vossloh har jag sprungit omkring på om nätterna i 3år :hihi

/Johan

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..

Mvh, Jens D.

www.contentus.se

verkar som platsen bredvid min är ledig igen !! kolla med dem
175.-/månad

Vossloh har jag sprungit omkring på om nätterna i 3år :hihi

/Johan

ja du har jävligt märkliga saker för dig :3freak :rolleyes:

Last edited:

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Triumph
Snart får ni dras med mig igen. Väntar bara på regbeviset nu, och att hitta en bra försäkring.

Billigast hitintills 17298:- halv/hel :gnissla

Suzukis specialförsäkring hade visst ett pålägg på 25% på privatimporterade hojar. :huvet

kejsarn

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2006
Hoj
Ducati SF 848
Garage finns det ju i stan men meckgarage vete fan. Bästa är ju att få tag i ett "enskilt" så man slipper där här jävla massgaragen med löst folk som tassar runt.

Välkommen till stan. Vossloh har jag sprungit omkring på om nätterna i 3år :hihi

/Johan

Aha, haha. Jag får väl leta vidare då. Vill kunna plocka ner och pilla utan att någon garagevärd ska påpeka att det minsann inte är till för att meckas i.

Vad gör du på Vossloh då?
Jag är inne på min andra vecka nu, tanken är att jag ska stå vid AXA:n.

Ni får gärna hojta till om ni hör att det ska bli någon hyreslägenhet ledig, gärna 2:a!

Mvh, Jens D.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...