Ystad

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
ska lämna tank o resten snart till lackering, sen blir det försäljning och ny hoj på det :D

ridgeback

Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
Du är med lagom till september då.. Vem ska du lura på skramlahan? :pannkyss

får se på måndag, ska o kolla med lakeraren när han har tid :) , ja det får bli en kamelryttare som med forrrrden :tummenupp

nej den är i kalasskick! blir ny servad och helt nylackad så det lockar väl alltid någon :)

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
jag brukar också vara ute och köra på ystad hållet var ute senast den 24 februari och körde där lite. Men vett iten om man vågar sig ditt igen efter det som hände nere vid stationen när man parkerat.

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
vad hände där? har jag varit dum??

Nej fan sisst jag var där och körde gick det bra tills jag skulel hem. TÄnkte jag tar en burgare på vägen hem nere vid staionskjollen. Parkerar hojen känner på den så den står bra går bort står i kö sen hör jag krasshh och den ramlar av vinden blåste ifs som fan. =(

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Nej fan sisst jag var där och körde gick det bra tills jag skulel hem. TÄnkte jag tar en burgare på vägen hem nere vid staionskjollen. Parkerar hojen känner på den så den står bra går bort står i kö sen hör jag krasshh och den ramlar av vinden blåste ifs som fan. =(

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ:gråta

Sånt får bara inte hända... Givetvis ska du komma tillbaka!! Får hem hojen om 2-3 veckor så då är det bara att hojta till så är det körning!! :yoparty

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Kommer ner till sommaren! Håller till i trakterna runt Löderup under semestern. Är det fortfarande Sjöborakan som gäller på onsdagar?:yoparty

Solid snake

Guest
Kommer ner till sommaren! Håller till i trakterna runt Löderup under semestern. Är det fortfarande Sjöborakan som gäller på onsdagar?:yoparty
Klart, vad annars? Fast de har gjort om rakan litegrann, dubbla körfält i båda riktningarna nu.

Annars finns ju Revingerakan efter att man har fikat på Sjöborakan.

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Klart, vad annars? Fast de har gjort om rakan litegrann, dubbla körfält i båda riktningarna nu.

Annars finns ju Revingerakan efter att man har fikat på Sjöborakan.

Syns i sommar dårå:D

Jerry#1

To fast for me.whadever.
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
Aprilia SXV550 och en RG 500 Gamma från 1985 som INTE är till salu och ännu en <yamaha RD500
jag lurade Jerry på hojen :D:D:D:D

AAAAhhhhhAAAAA..
Har jag blivit LURAD..:va .Vad betyder det ordeetttttt.
Men nöjda kunder är det bästa..
Om du inte är snäll så ska jag berätta här på sporthoj hur duktig du är på
att wheeeellllaaa..
Min dotter på 11 år och kört i 2 månader .Du hon e...????:D
Än du...:D :D :yoparty

ridgeback

Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
AAAAhhhhhAAAAA..
Har jag blivit LURAD..:va .Vad betyder det ordeetttttt.
Men nöjda kunder är det bästa..
Om du inte är snäll så ska jag berätta här på sporthoj hur duktig du är på
att wheeeellllaaa..
Min dotter på 11 år och kört i 2 månader .Du hon e...????:D
Än du...:D :D :yoparty

nej du :) du har fått en kanon hoj ;)

alla har vi våra svagheter, kan hon wheeela med en R1a då ???? :yoparty :yoparty :yoparty :tummenupp

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
du får ställa det i proportion, Fröstis! I mina ögon räcker det att man kan wheela vid 11års ålder :yoparty

Markus: Sanne har lovat att du skulle lära mig först!! Detta får du se till och hålla.. Prillan blir helförsäkrad direkt nämnligen :tuttar

Tazadar©

Ninja pilot
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV4R
du får ställa det i proportion, Fröstis! I mina ögon räcker det att man kan wheela vid 11års ålder :yoparty

Markus: Sanne har lovat att du skulle lära mig först!! Detta får du se till och hålla.. Prillan blir helförsäkrad direkt nämnligen :tuttar

Inte för att vara petig,,,, men det är marCus med C ;)
Alla gör vi fel ibland, men det får bara hända en gång. *hehe*
Jag kan ju inte köra på bakhjulet :confused:
fråga sanne, alla va gjort med hjälp av lasrar och speglar längs med hela rakan vet du :D :rolleyes:
Men det är snart dags att träna ;) JAg får också en helt ny hoj så jag börjar om från noll igen ju *hehe*
(även jerry lurade den på mig, men han vet inte att han bara får 100.000 för den) *shhhh*
Om du får din innan mig sulan så får jag prova den ;)
Jag vet hur man kör in motorer "muhahahah" :tummenupp

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Brukar köra in till ystad ganska ofta men känner som sagt ingen där nästan men är alltid nice att ta en runda in där ändå ju =) kasnek träffar någon av er som rä ute och kör också ju =)

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Brukar köra in till ystad ganska ofta men känner som sagt ingen där nästan men är alltid nice att ta en runda in där ändå ju =) kasnek träffar någon av er som rä ute och kör också ju =)

Hojta till innan du sticker bara.. Jag brukar kolla SH innan jag sticker ut :yoparty

Om du får din innan mig sulan så får jag prova den ;)
Jag vet hur man kör in motorer "muhahahah" :tummenupp

Haha, vi skulle ju ha en allmän "prova de andras hojar dag" på sjöborakan :D Samtliga av "oss" har ju nya hojar inför säsongen!!

Men nej, marCus.. Alla får prova den utom du:arsele

Last edited:

Solid snake

Guest
Hojta till innan du sticker bara.. Jag brukar kolla SH innan jag sticker ut :yoparty

Haha, vi skulle ju ha en allmän "prova de andras hojar dag" på sjöborakan :D Samtliga av "oss" har ju nya hojar inför säsongen!!

Men nej, marCus.. Alla får prova den utom du:arsele
Då kommer jag och testar din hoj då, varvstoppet på 1an nerför hela rakan. :yoparty

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024