ska lämna tank o resten snart till lackering, sen blir det försäljning och ny hoj på det
Du är med lagom till september då.. Vem ska du lura på skramlahan?
Du är med lagom till september då.. Vem ska du lura på skramlahan?
jag brukar också vara ute och köra på ystad hållet var ute senast den 24 februari och körde där lite. Men vett iten om man vågar sig ditt igen efter det som hände nere vid stationen när man parkerat.
vad hände där? har jag varit dum??
Nej fan sisst jag var där och körde gick det bra tills jag skulel hem. TÄnkte jag tar en burgare på vägen hem nere vid staionskjollen. Parkerar hojen känner på den så den står bra går bort står i kö sen hör jag krasshh och den ramlar av vinden blåste ifs som fan. =(
NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ
Sånt får bara inte hända... Givetvis ska du komma tillbaka!! Får hem hojen om 2-3 veckor så då är det bara att hojta till så är det körning!!
Klart, vad annars? Fast de har gjort om rakan litegrann, dubbla körfält i båda riktningarna nu.Kommer ner till sommaren! Håller till i trakterna runt Löderup under semestern. Är det fortfarande Sjöborakan som gäller på onsdagar?
Klart, vad annars? Fast de har gjort om rakan litegrann, dubbla körfält i båda riktningarna nu.
Annars finns ju Revingerakan efter att man har fikat på Sjöborakan.
jag lurade Jerry på hojen
AAAAhhhhhAAAAA..
Har jag blivit LURAD.. .Vad betyder det ordeetttttt.
Men nöjda kunder är det bästa..
Om du inte är snäll så ska jag berätta här på sporthoj hur duktig du är på
att wheeeellllaaa..
Min dotter på 11 år och kört i 2 månader .Du hon e...????
Än du...
du får ställa det i proportion, Fröstis! I mina ögon räcker det att man kan wheela vid 11års ålder
Markus: Sanne har lovat att du skulle lära mig först!! Detta får du se till och hålla.. Prillan blir helförsäkrad direkt nämnligen
Brukar köra in till ystad ganska ofta men känner som sagt ingen där nästan men är alltid nice att ta en runda in där ändå ju =) kasnek träffar någon av er som rä ute och kör också ju =)
Om du får din innan mig sulan så får jag prova den
Jag vet hur man kör in motorer "muhahahah"
Då kommer jag och testar din hoj då, varvstoppet på 1an nerför hela rakan.Hojta till innan du sticker bara.. Jag brukar kolla SH innan jag sticker ut
Haha, vi skulle ju ha en allmän "prova de andras hojar dag" på sjöborakan Samtliga av "oss" har ju nya hojar inför säsongen!!
Men nej, marCus.. Alla får prova den utom du
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |