Ystad

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Någon som är sugen på att ut och gazza en runda nu på eftermiddagen/kvällen ?

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
var fan tog du vägen igår förresten? enligt Taz skulle du också köra snogevägen till E65an???

jo men ni drog iväg så fort att dety var omöjligt att hänga på ju och en av hondorna låg imellan mig och er så jag visste ju itne vem jag skulle köra efter så jag körde efter hondorna som var framför mig hittar itne så bra där ute nämligen.

Edit drar ut en runda vid 16:15 dra ett sms om någon är sugen på att dra med så kan ni bara dra ett sms till 0709796835.

Last edited:

Benny

Gold Member
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
GSX-R 750
Tjena!

Pluggar i Revinge och har fått ner hojen från Halmstad nu. Har hört en "fågel" viska i mitt öra att det är nån samling på onsdag ...:) Vi är ett par härifrån som gärna hade hängt me några som kan vägarna häromkring. Nån som har vägbeskrivning till samlingsplatsen från Revinge kanske? Hade vart kanon! :tummenupp

Last edited:

Solid snake

Guest
Tjena!

Pluggar i Revinge och har fått ner hojen från Halmstad nu. Har hört en "fågel" viska i mitt öra att det är nån samling på onsdag ...:) Vi är ett par härifrån som gärna hade hängt me några som kan vägarna häromkring. Nån som har vägbeskrivning till samlingsplatsen från Revinge kanske? Hade vart kanon! :tummenupp
Sjöborakan samlas folk vid på onsdagskvällarna vid 18 tiden.

Kör 104an mot Sjöbo, sen kör ni mot Ystad så kommer ni dit så småningom. :tummenupp

perzzon

Annnnars
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
HADE EN R1a..
De e fan vad ni är på mig.. Man måste jo fika ... Men ni är väl inte gammla nog till att dricka kaffe ;-)

Vänta till nästa gång... Då e det inte lönt att ni med kawwa följer med

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Kan bara säga det var en fin kvälls tur och nu är bakdäcket slut ser borden också =( så blir inte mer körning för mig fören det är bytt =(

Tazadar©

Ninja pilot
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV4R
Jag tröttnade på ert slöa tempo och körde lite själv istället :p Jävla kawwa.

jaha, då kör den strypte först nästa gång ;) Ska gnälla på dig hela tiden....
För att jag är bra på det ;):tummenupp

De e fan vad ni är på mig.. Man måste jo fika ... Men ni är väl inte gammla nog till att dricka kaffe ;-)

Nej inte lönt vi kör med er, för vi måste ju alltid vänta på era slöa hondor ;):D :va :tummenupp
Va pizzan god eller vad??? :D

Dåligt av sulan och Ridge att svika i trelleborg, bara för att glo på lite retard fotboll ;)

Blir en tumme ner för er killar.. FY!!!!!! :mad: :huvet :tuttar
Tror att jag och sanne får ta och sluta köra mc resten av året, mest så man kanske tappar lite erfarenhet och skillz ;)

Bifogat

• DSC00595.JPG
    DSC00595.JPG
    222.7 KB · Visningar: 56
  • DSC00596.JPG
    DSC00596.JPG
    172.4 KB · Visningar: 52
  • DSC00597.JPG
    DSC00597.JPG
    176.6 KB · Visningar: 54
  • DSC00598.JPG
    DSC00598.JPG
    175.1 KB · Visningar: 43
  • DSC00599.JPG
    DSC00599.JPG
    201.1 KB · Visningar: 49
  • DSC00600.JPG
    DSC00600.JPG
    175.8 KB · Visningar: 51
Last edited:

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Jag ber innerligt om ursäkt för mitt svek.. Lovar att bättra mig där! Vad säger ni om en repris nu på söndag?! Hade varit kul om vi blivit lika många igen!

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Jag ber innerligt om ursäkt för mitt svek.. Lovar att bättra mig där! Vad säger ni om en repris nu på söndag?! Hade varit kul om vi blivit lika många igen!

Jag kommer har nytt bakdäck då så = ) så länge jag slipper liga bakom Taz villsäga håler mig i slutet av groupen tror jag =)

Tazadar©

Ninja pilot
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV4R

Jag ska vara på Födelsedagskalas på söndag klockan 15.00 :(:huvet

Jag kommer har nytt bakdäck då så = ) så länge jag slipper liga bakom Taz villsäga håler mig i slutet av groupen tror jag =)

Öhh vadå slipper ligga bakom Taz :( :rolleyes: jag är snäll :D

Last edited:

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Ja jag fattar inte vad han ska med en honda till. Det räcker ju med en kawwa för honom.

Nästa gång kör jag först, hahaha =D

du var ju inte med när taz ledde för då rörde det på sig och då var det bara kawa som låg i toppen ;)
sen kom aprilia och sist alla hondor! hmmm i wonder why! :pannkyss

nä det kan jag hålla med om att det nog inte är, för ni med hondor hänger ju ändå inte med kawworna :yoparty :D

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping