Ystad

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
Grattis grattis sulan. :banana

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Då har man för första gången vaknat med ena foten i graven.. Slår hårt att fylla 23 :rolleyes:

Edit: Tack till er alla.. (utom kniven)

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
Jag gazzade till Tjörnarp idag (söndag) där jag provade och lekte med en Ktm 620.
Fy fan va kul den var. Efter 20minuters körning blev det en full wheelie genom alla 5 växlar. Helt sjuk. Och snacka inte om grusväg...hehe 120km/h på grus och det kändes sjukt bra :gnissla Jaja har väl kört ifrån förståndet. :D Kunde inte låta bli när vi hittade en till rätt pris :) Ett litet skruvobjekt som hämtas imorgon. :yoparty

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Jag gazzade till Tjörnarp idag (söndag) där jag provade och lekte med en Ktm 620.
Fy fan va kul den var. Efter 20minuters körning blev det en full wheelie genom alla 5 växlar. Helt sjuk. Och snacka inte om grusväg...hehe 120km/h på grus och det kändes sjukt bra :gnissla Jaja har väl kört ifrån förståndet. :D Kunde inte låta bli när vi hittade en till rätt pris :) Ett litet skruvobjekt som hämtas imorgon. :yoparty

Va fan är det jag läser, en till som köpt KTM?? :gnissla

Solid snake

Guest
Kunde ha köpt min istället. :huvet

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
Kunde ha köpt min istället. :huvet

du som bara snackar om hur värdelöst KTM är och hur din kommer rasa snart .. känns betryggande :tummenupp

Fy fan va kul den var. Efter 20minuters körning blev det en full wheelie genom alla 5 växlar. Helt sjuk. :yoparty

:bow :bow :bow ... :yoparty :yoparty

då vet du hur jag känner det :)

Last edited:

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Nya sulor ska på både fram och bak imorgon fan vad jag ska leka upp dom jag har på nu ikväll ja jävlar kommer bli skoj =)

Solid snake

Guest
du som bara snackar om hur värdelöst KTM är och hur din kommer rasa snart .. känns betryggande :tummenupp

:bow :bow :bow ... :yoparty :yoparty

då vet du hur jag känner det :)
Hur jävla bra är skitet då? Min 525 har hållt i 15 timmar och sen startar den inte längre, jävla bra märke ju.

Du har haft din hur länge? 1 vecka snart? Grattis på dig då, men jag har haft min i snart 1½ år så jag borde nog fan veta lite mer om hur bra deras hojar är.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin