Ystad

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
nu är jag hemma igen !! :) :hej:hej:hej:hej

tack Sulan för all hjälp :krama och till Marcus o Sanne som kom upp igår , det värmde verkligen :tummenupp

hojen mår mycket väl , endast få skrapsår, kopplingen har fastnat så får gå på släp till Jonte Engdahl på lördag .. själv har man 4 knäckta revben, blödning i lungan och en ömmande tumme .. men det är hur fint som helst :) .. har tungviktsmatch i boxning till helgen och räknar med given vinst :) ...

kör försikigt därute .. kass asfalt och sten är ingen bra kombination !!

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Det var det lilla.. Anytime!

Ang. rakan så hoppar jag idag.. Kan ju inte missa detta tungvikts mötet mellan sverige - tjeckien :hihi

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
nu är jag hemma igen !! :) :hej:hej:hej:hej

själv har man 4 knäckta revben, blödning i lungan och en ömmande tumme .. men det är hur fint som helst :) .

Krya på dig!!! Skönt att det inte tog värre....hmm jävligt nog kan jag tänka mig. Du får låta bli att skratta nu ett tag framöver :gnissla Det e inget skönt. Gissningsvis hur lång tid tar läkningen??

ridgeback

Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
Krya på dig!!! Skönt att det inte tog värre....hmm jävligt nog kan jag tänka mig. Du får låta bli att skratta nu ett tag framöver :gnissla Det e inget skönt. Gissningsvis hur lång tid tar läkningen??

tack :) ska göra det , nej det kunde gått riktigt åt helvete, högre hastighet och jag hade klämt ett träd eller stor sten som ligger precis bredvid varandra :gnissla

skratta,hosta,gäspa,nysa ..bl.a är saker jag håller mig ifrån nu :)

mellan 2-4 veckor .. ska lämna hojen ihelgen .. men vettefan hur den klarade sig så bra :) bara enstaka skrapsår och ett kopplingshandtag som fastnat !!

mackiesmack

Ny medlem
Gick med
13 May 2008
Hoj
Ktm 660 SMC
tack :) ska göra det , nej det kunde gått riktigt åt helvete, högre hastighet och jag hade klämt ett träd eller stor sten som ligger precis bredvid varandra :gnissla

skratta,hosta,gäspa,nysa ..bl.a är saker jag håller mig ifrån nu :)

mellan 2-4 veckor .. ska lämna hojen ihelgen .. men vettefan hur den klarade sig så bra :) bara enstaka skrapsår och ett kopplingshandtag som fastnat !!

Hej

Såg att du har den nya KTM 660 SMC, hur är den om man jämför med sin föregångare? Tror det var dig jag såg körde från jakten för 2 onsdagar sedan, den går ju väldigt tyst orginal. Hörde att bilsport mc tog den på den billiga offroad försäkringen? Bara lite info??

Krya på dig förresten..

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
jag drar ut och kör en runda nu om någon är sugen så dra ett sms 0709796835.

BTW Wolffi ditt nr fungerar inte så bra tror jag

ridgeback

Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
Hej

Såg att du har den nya KTM 660 SMC, hur är den om man jämför med sin föregångare? Tror det var dig jag såg körde från jakten för 2 onsdagar sedan, den går ju väldigt tyst orginal. Hörde att bilsport mc tog den på den billiga offroad försäkringen? Bara lite info??

Krya på dig förresten..

tjena !

690 SMC menar du nog :) men det är jag som kör runt på den :)

är första motarden för mig så har inte mycket att jämföra med , men tycker
den är grymt rolig att köra iaf :) ..

just nu sitter det orginalsystem , men ska på Akrapovic. förhoppningsvis nu när den är inne och ska bli lagad!

ja den är försäkrad på bilsportmcs offroad försäkring betalar 3516:- hel/hel .. så det är helt överkomligt !!

Solid snake

Guest
Tror att ett kar från den som ska leda är att det är en positiv person negativa otrevliga personer får ej leda någon group
Då kör jag själv då så möts vi efter 3 timmar när du kommer fram där vi ska äta. :tummenupp

mackiesmack

Ny medlem
Gick med
13 May 2008
Hoj
Ktm 660 SMC
tjena !

690 SMC menar du nog :) men det är jag som kör runt på den :)

är första motarden för mig så har inte mycket att jämföra med , men tycker
den är grymt rolig att köra iaf :) ..

just nu sitter det orginalsystem , men ska på Akrapovic. förhoppningsvis nu när den är inne och ska bli lagad!

ja den är försäkrad på bilsportmcs offroad försäkring betalar 3516:- hel/hel .. så det är helt överkomligt !!

Ja det får nog bli en 690smc känns det som,, vad går akraprovic loss på?

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år