Ystad

_teSSan_

Guest
tror han har dig på msn :va
såg innan när jag skrev om tatuering i "hoj" stod där Beppes och då lade jag ihop två och två att det var nog du :)

Jaha.. Ja, jag får väl erkänna att jag är Beppes flickvän, men som sagt det där med Marcus är jag inte säker på, men jag är säker på att jag inte har honom på msn..

_teSSan_

Guest
Ja ingen kunde köra i söndags finns ju svikare... och lata människor, vadå nya huset? Skall beppe bli herren på täppan nu eller? det e han för laud for...

Ja, Beppe fixade ju min grannes 850, sen följde han med och hämtade nycklar till mig.

Jag flyttar ut till Karups Nygård till helgen, men vi får väl se om han orkar flytta med.. Jag har erbjudit honom det iallafall, men vi får väl se som sagt...

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Jag Wolffi och Jocke har snackat lite om att ta en tur över till Danmark med hojarna en heldag är väl det som vi funderat mest på. Vad säger ni andra om detta skulle det vara något som är intressant funderar mest på om det är löst att jag kollar upp lite närmarmare var det är bra och köra. om det inte finns intresse här så kan vi som är intresserade ta det själv vet att minst 3 personer är intresserade av detta iaf ? Kostar 180 kr för mc att köra över och 75 om man har bropass

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Jag Wolffi och Jocke har snackat lite om att ta en tur över till Danmark med hojarna en heldag är väl det som vi funderat mest på. Vad säger ni andra om detta skulle det vara något som är intressant funderar mest på om det är löst att jag kollar upp lite närmarmare var det är bra och köra. om det inte finns intresse här så kan vi som är intresserade ta det själv vet att minst 3 personer är intresserade av detta iaf ? Kostar 180 kr för mc att köra över och 75 om man har bropass

Sulan är game..:yoparty

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
AIDEM!!!!!!!!!

vaddå bromskloss på motorvägen???? där var bromsklossar framför mig, jag var ju tvungen att köra i 180 km/h sen för att kunna hinna i tid till jobb :) :tuttar

Jamen jag försökte ju köra i 185 men då låg du där & gled. :D

perzzon

Annnnars
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
HADE EN R1a..

Klart man hänger med:yoparty :yoparty

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
hahahah såg att där låg en volvo och blockade dig, :D
jag hade nån slöfock framför också men kom iaf upp i 180-200 ibland, hann i tid till jobb :tummenupp

marcus sa att du sa att jag kört som en dåre!

Han hittar på. Han frågade om du körde så slött. Mitt svar var enkelt: KNAPPAST :D
Jaså du kopplade att det va jag då?? Fick ju plåga min bil lite hehe "liten men naggande god" Trots allt en AUDI det med :yoparty

Wolffi

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
Honda cbr 1000 "Repsol", cbr 900
Fler som är sugna på Danmark?

Rakan kommer skita sig då jag kommer köra buss till töreboda. Himma igen till helgen som kommer bli blött. Blir ingen körning alls med hojen denna vecka.

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Han hittar på. Han frågade om du körde så slött. Mitt svar var enkelt: KNAPPAST :D
Jaså du kopplade att det va jag då?? Fick ju plåga min bil lite hehe "liten men naggande god" Trots allt en AUDI det med :yoparty

hahahah jag körde nätt enligt bilen, den klarar mer ;)
ja du har verkligen bra smak grabben! både kawa och audi, kan inte bli bättre :D

saknade dig i morse dock :( , var sugen på att busa!

Last edited:

mackiesmack

Ny medlem
Gick med
13 May 2008
Hoj
Ktm 660 SMC
Ja, Beppe fixade ju min grannes 850, sen följde han med och hämtade nycklar till mig.

Jag flyttar ut till Karups Nygård till helgen, men vi får väl se om han orkar flytta med.. Jag har erbjudit honom det iallafall, men vi får väl se som sagt...

Ja det är väl dags eller? när slipper man se beppe sitta som en koalabjörn bakom dig då? Blir det rakan ikväll? Ja oavsett vad så lär jag väl stöta på dig nån stans ju.... heheheheheee,.,,,

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka