Ystad

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Vi körde ifrån rakan prick 20 skulle jag gissa.. Blev Jakten sen hem! Såg ingen av er där.. Wheelade förbi vår kära polisstyrka på rakan, enligt rykten! Jag såg dem inte :yoparty

comp1337

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
KTM 990 SM -08
Var väl duktigt nära en olycka där idag... han som wheelade, och fick tvärnita för någon. Tur allt gick bra iaf... jag hade dock skedet i byxan.

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Fan va fint det är att köra skiten ur hojar som inte är ens egna, eller hur Taz :hihi

Tur det inte är den demohojen man får som du köra sulis när man köper en honda. Jag ska testa den förövrigt imorogn =) men känns som den är oki. Man vill ju ha en gathoj och itne nån jävla ban sak. Eller vad säger du persson

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Stämmer Sulan ^^
Det är skit skoj, men att wheellllaaa med zzr1400 det är ju bara så jävla coolt ^^

Haha, ja det så jävling kungligt ut faktiskt :yoparty

Tur det inte är den demohojen man får som du köra sulis när man köper en honda. Jag ska testa den förövrigt imorogn =) men känns som den är oki. Man vill ju ha en gathoj och itne nån jävla ban sak. Eller vad säger du persson

Tror jag klipper en fighter nästa gång jag byter.. CB1000R var fet att köra! Men det är nått visst med Sporthoj!

Last edited:

Solid snake

Guest
Honda är den värsta skiten man kan köpa för pengar, efter Husaberg då dvs.

På 3e plats kommer KTM.

Värsta betyder inte det coolaste, utan det sämsta som i det sämsta skitet man kan köpa för pengar.

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Honda är den värsta skiten man kan köpa för pengar, efter Husaberg då dvs.

På 3e plats kommer KTM.

Värsta betyder inte det coolaste, utan det sämsta som i det sämsta skitet man kan köpa för pengar.

Nej där har du fel allt 1 platsen tar det engelska märket enkelt 1 platsen går till Triumph enkelt

Solid snake

Guest
varför köper du dem då lille vän ?? :) :va
För folk säger ju att det är den bästa skiten som finns, och att de aldrig går sönder.

Men sist jag sket i att lyssna på folk (när jag köpte ducce) så höll den iaf, fast folk sa att den aaaaldrig skulle hålla.

Men Honda skulle vara så jävla bra och inte paja i motorn, nä jag märker det.

Och KTM, spricker inte kolven så läcker det olja eller nåt annat miserabelt skitfel, lägger snart ner hoj helt och hållet, för jävla dyrt och bara problem med skiten hela tiden.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO