Ystad

Kniven

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Honda cbr 929
Jo det har han gjort idag. Mer nyfiken på varför det inte någon nämnde mig i bord incidenten.

henriksson.

långsam omogen pågaspoling
Gick med
25 Jul 2008
Hoj
GSX-R 750
Jo det har han gjort idag. Mer nyfiken på varför det inte någon nämnde mig i bord incidenten.

Med tanke på att det enbart var tre personer inne i storarummet när bordet föll samman, så känner i alla fall jag att jag inte vet/såg vad som hände och lägger mig därför inte i diskussionen..

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Jaha, vem tar nästa SH-Fest? Humma (Jo, det heter så swish) hos malmoefolket kanske? Hoppas ni har ritkigt bord, inte sån ömtåligt skit som jag hade :D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jaha, vem tar nästa SH-Fest? Humma (Jo, det heter så swish) hos malmoefolket kanske? Hoppas ni har ritkigt bord, inte sån ömtåligt skit som jag hade :D

Humma hos de kan nog gå bra! Men det finns risk för att Gamila inte går med på det, deras bord är så rangligt att man knappt kan lägga fötterna på det! TROTS att det är helt nytt! :)

henriksson.

långsam omogen pågaspoling
Gick med
25 Jul 2008
Hoj
GSX-R 750
Humma hos de kan nog gå bra! Men det finns risk för att Gamila inte går med på det, deras bord är så rangligt att man knappt kan lägga fötterna på det! TROTS att det är helt nytt! :)

Det är lungt!! Camilla klaga för någon dag sedan att hon inte hade lyckats hitta den berömda "Ystad"-tråden, så sålänge all planering sker i denna tråden är vi "home-safe". :D

Angående soffbordet så behöver det nog bara spännas lite, men det är av exakt samma typ som erat Sulis, fast svart..

Så absolut, vi planerar in något!!

Kniven

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Honda cbr 929
Ja om Sulan plötslig slutar på sitt jobb har han helt klart en framtida karriär som bouncer i alla fall.. :D

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
hade vatt kul att ha en sh-fest hemma men efter man läst denna tråden så vågar man ju fan inte det!!

dansat på mitt glasbord, kissat på min julagran, ätit upp mina blommor och somnat i sängen!!!!!! :D

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha