Ystad

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Last edited:

fajfor

gsxr 1100 -91
Gick med
23 Nov 2004
Ort
Blentarp
Hoj
gsxr 1100
nä, ja kollar inte på d skitet som visas på fyran, endast house.



mellan tummen o pekfingret, ett par timmar. men du e inte bunden att stanna så du får gå när du vill.

House!!! det har varit bra men det suger mest nu tycker jag.Men skit i det för nu laddar vi för i morgon..Halv tolv där så hinner man med mjukglass:tummenupp
 

Dogge666

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Veberöd
Hoj
Ducati 748, Ktm 450 sxf
mellan tummen o pekfingret, ett par timmar. men du e inte bunden att stanna så du får gå när du vill.[/QUOTE]

okey men man vill ju stanna till slutet!
Vi får se ifall jag dyker upp, svärfar hann inte komma till 12 så det kanske blir en runda med han istället
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
House!!! det har varit bra men det suger mest nu tycker jag.Men skit i det för nu laddar vi för i morgon..Halv tolv där så hinner man med mjukglass:tummenupp

nepp, jobbar till fem. ;) därför jag har torsdagarna, typ enda gången ja lyckas träffa folket. :D

men ha d så skoj i mon!:tummenupp
 

fajfor

gsxr 1100 -91
Gick med
23 Nov 2004
Ort
Blentarp
Hoj
gsxr 1100
nepp, jobbar till fem. ;) därför jag har torsdagarna, typ enda gången ja lyckas träffa folket. :D

men ha d så skoj i mon!:tummenupp

Klart vi ska ha det skoj..Men en fråga..var är det i Lödde??Eller det är helikopterplattan som gäller??eller både och??blev mer än en fråga...:krama
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Klart vi ska ha det skoj..Men en fråga..var är det i Lödde??Eller det är helikopterplattan som gäller??eller både och??blev mer än en fråga...:krama

my god, skriver jag så fumligt???

vi träffas på torso, malmö mässans parkering, mitt emot skateparken. vi grillar o snackar massa skit en stund sen drar vi till lödde, center syd, och kollar streetrace. :tummenupp

ställ gärna alla frågor om TORSDAGSBUS i tråden Torsdagsbus i RRs forum så slipper jag hoppa fram o tillbaka o kanske missar någon viktig fråga. :D :tummenupp

brukar inte hänga i dessa trakter annars. :arsele :hihi
 
Last edited:

fajfor

gsxr 1100 -91
Gick med
23 Nov 2004
Ort
Blentarp
Hoj
gsxr 1100
my god, skriver jag så fumligt???

vi träffas på torso, malmö mässans parkering, mitt emot skateparken. vi grillar o snackar massa skit en stund sen drar vi till lödde, center syd, och kollar streetrace. :tummenupp

ställ gärna alla frågor om TORSDAGSBUS i tråden Torsdagsbus i RRs forum så slipper jag hoppa fram o tillbaka o kanske missar någon viktig fråga. :D :tummenupp

brukar inte hänga i dessa trakter annars. :arsele :hihi

Tack så mycket för svaret..Nu fatta till o med jag:mad:
lär nog dyka upp på tors om vädret är bra..:Bugar
 

Pyret1964

Mctjej
Gick med
23 Mar 2008
Ort
Sjöbo
Hoj
2009 Triumph Sprint ST 1050
Jag tänkte åka dit å kolla oavsett. Det blir ju i allafall en liten tur:tummenupp
Åker väl från ysta vid halv6 typ
Sen blir det ju spjutstorp på torsdag. Är årets första träff där då enl hemsidan.

Spjutstorp... för en som är totalt novis så ser man vart det är om man kommer in i Spjutstorp eller får man leta?..
 

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Ort
Sjöbo (and then some)
Hoj
KTM 640 Duke II

Pyret1964

Mctjej
Gick med
23 Mar 2008
Ort
Sjöbo
Hoj
2009 Triumph Sprint ST 1050
kör från tomelilla norrut tills det börjar lukta skit , då är du framme :tummenupp

Fan det trodde jag var grannen ju...:arsele

Kör in i spjutstorp så ligger det på din högra sida(Vid gamla skolan/Idrottsplatsen). Rätta mig om jag har fel..

Jaja.. ser ni en svart liten Bandit som irrar som en vilsen galning där så får ni väl ta snavben...
 
Last edited:

Bikermice

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2008
Ort
Färjestaden
Hoj
INgen
Man kan inte missa det. Följ skyltarna mot campingen (eller ljudet från ninjans vrål) :yoparty
 

Bifogat

  • S6300695.JPG
    S6300695.JPG
    161.2 KB · Visningar: 36
Last edited:
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top