Ytterligare en Malmöpåg..

BTAngel

SV1000 frälst
Gick med
12 Feb 2004
Hoj
Suzuki SV1000 S -03 (i Sverige) och Kawasaki KDX250 enduro (i Thailand) ... ingen båge i det land jag bor dock! :-(
Jag är relativt ny på detta forumet! Är en Malmöpåg som tog MC-kort förra sommaren (30-årskris jag? nääää)! :D

Vi syns på vägarna!! :banana

/Fredde

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Invation!!! Men dock bra :D

Äre väder i skåne för att köra ne? Borde inte vara det.. jag håller reda på vädret där nere (ser till att det är dåligt).

The Bitch of Sporthoj har likadan båge som dig :banana

Dangerous Dave

Radical Quad-Riders
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
Honda VTR1000F
BTAngel skrev:
Jag är relativt ny på detta forumet! Är en Malmöpåg som tog MC-kort förra sommaren (30-årskris jag? nääää)! :D

Vi syns på vägarna!! :banana

/Fredde
Welcome... Verkar som vi verkligen sätter Malmö på mc-kartan nu... Fler och fler och fler..... :)

BTAngel

SV1000 frälst
Gick med
12 Feb 2004
Hoj
Suzuki SV1000 S -03 (i Sverige) och Kawasaki KDX250 enduro (i Thailand) ... ingen båge i det land jag bor dock! :-(
Hehe, vädret här är ju suveränt nu! Man ser ju hojar på vägarna varje dag!! Tror inte du lyckas med ditt regndansade!! :lol

Swedie skrev:
Invation!!! Men dock bra :D

Äre väder i skåne för att köra ne? Borde inte vara det.. jag håller reda på vädret där nere (ser till att det är dåligt).

The Bitch of Sporthoj har likadan båge som dig :banana

BTAngel

SV1000 frälst
Gick med
12 Feb 2004
Hoj

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
Hur har du fixat med hojparkering då?? Själv bor jag på möllan och hade inte kunnat sova om jag parkerat den på min gata.. :rolleyes:

BTAngel

SV1000 frälst
Gick med
12 Feb 2004
Hoj
Just nå så står den inlåst o fastkejdad hos en kompis.. men jag skall försöka fixa i kvarteret där jag bor! De jäklarna vill dock ha 600spänn i månaden för garageplats till MC! :mad: Jäkla tradit, men det verkar finnas iaf..

Andreas_cbr600 skrev:
Hur har du fixat med hojparkering då?? Själv bor jag på möllan och hade inte kunnat sova om jag parkerat den på min gata.. :rolleyes:

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
Jo man får väl höra sig för om en garage plats...låter lite konstigt med 600 dinarer för en garage plats...skulle ju inte tippa på att det kostar så mycket för bil-

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Andreas_cbr600 skrev:

Bor man på Möllan så får man stå ut med :fyllisar som pillar på allt. Jag bodde på Simrishamnsgatan övanför kötthandlaren 1993, men va f*n inget får vara ifred. Flyttade när bägaren runnit över - satt på balkongen och såg 2 personer sitta på min bil och drack öl :huvet

Dangerous Dave

Radical Quad-Riders
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
Honda VTR1000F
Zilversurfer skrev:
Bor man på Möllan så får man stå ut med :fyllisar som pillar på allt. Jag bodde på Simrishamnsgatan övanför kötthandlaren 1993, men va f*n inget får vara ifred. Flyttade när bägaren runnit över - satt på balkongen och såg 2 personer sitta på min bil och drack öl :huvet
Ha ha ha, det är MÖLLAN det...
Riktiga :kocko bor där... Inte personligen mot dig då :)

BTAngel

SV1000 frälst
Gick med
12 Feb 2004
Hoj
I centrum vill de ha 12-1500 för bilplats.. 600 för hojplats är ju rena fyndet enligt firmorna som hyr ut plats! :mad:

Andreas_cbr600 skrev:
Jo man får väl höra sig för om en garage plats...låter lite konstigt med 600 dinarer för en garage plats...skulle ju inte tippa på att det kostar så mycket för bil-

Ulvheden

Äntligen med hoj igen :)
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
hemmalagad R1-00*såld* CB1000ra -12 gsx-r 600 -01 *skrotad*
Hehe... när jag hade min gixxer stående på innergården (sofielund) så fick man sova med ett öga öppet!! :3freak

Kedjade fast den m.m. fast 1500 nya fingeravtryck varje gång man kommer ut till hojen kommer man aldrig ifrån! Nyfikna människor.... :fatta!

Andreas_cbr600 skrev:

bo$ken

HarleyF0rum.se
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
H-D, Choppa
BTAngel skrev:
I centrum vill de ha 12-1500 för bilplats.. 600 för hojplats är ju rena fyndet enligt firmorna som hyr ut plats! :mad:

Hade en mcgarageplats på Slottstaden förra året...200,-/mån !
Kanongarage...säket ledig fortfarande...

Nyheter
BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj

Nu börjar det närma sig för...

Norrtälje Custom Bike Show

Förra året firade Twin Club...

Harley-Davidson Euro Festival närmar sig 

8–11 maj smäller det – tiot...

Sveriges vägar blir bättre