Ytterligare några bilder från kvällens övningar 030707

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Penguin skrev:
Tina iaktas av ett UFO som undrar hur i hela världen man kan åka runt på en Kawa!!!

VAAA? Det enda UFO jag såg var en pingvin som öva torrsim i gräset :D
Hum.. just det ja.. ljuset AV var det ja.. Vart lite ivrig när jag stått och raggat västar hela kvällen och inte fick tag i en förrns sista passet, så jag glömde väl att slå av ljuset då.. :rolleyes:
Stort tack till mannen med blått IXS ställ och dekaltrimmad BMW ;) som jag fick västen av. Då hade jag inte jobat som ett svin hela dagen för att komma iväg i tid och istället stå och vänta på en försenad handledare och komma försent till Rörken för att få västar, helt förgäves iaf..
Fast... de e ju riktigt roligt att träffa massa folk åxå förståss..
Nya ansikten eller rättare sagt.. ansikten till namnen här på SH blir det ju ett par st varje kväll.

Vem va tjejen med svart, gult, grått Dainese ställ? Hon körde en 600 framför mig hela tiden. De va bra som fan å härma henne lite, gick ju bättre att svänga om man slängde ut äschlet som balast märkte ja :tummenupp

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Fan vad kul det ser ut... Nu har man väl tappat den lilla teknik man började få:gråta Ja,ja SNART får jag börja öva igen...

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Bluegreengrey skrev:
TINATJEJEN: Det var millan här på forumet (Camilla) en ny förmåga i gänget ;)

Jasså. Ja de va perfekt att öva bakom en som öva i vart fall :tummenupp
(utom när vi slickade den stackars övningsköraren med instruktörn i bakdäcket)

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Tinatjejen skrev:
VAAA? Det enda UFO jag såg var en pingvin som öva torrsim i gräset :D
Hum.. just det ja.. ljuset AV var det ja.. Vart lite ivrig när jag stått och raggat västar hela kvällen och inte fick tag i en förrns sista passet, så jag glömde väl att slå av ljuset då.. :rolleyes:
Stort tack till mannen med blått IXS ställ och dekaltrimmad BMW ;) som jag fick västen av. Då hade jag inte jobat som ett svin hela dagen för att komma iväg i tid och istället stå och vänta på en försenad handledare och komma försent till Rörken för att få västar, helt förgäves iaf..
Fast... de e ju riktigt roligt att träffa massa folk åxå förståss..
Nya ansikten eller rättare sagt.. ansikten till namnen här på SH blir det ju ett par st varje kväll.

Vem va tjejen med svart, gult, grått Dainese ställ? Hon körde en 600 framför mig hela tiden. De va bra som fan å härma henne lite, gick ju bättre att svänga om man slängde ut äschlet som balast märkte ja :tummenupp

håller med om det där med väst.. =( uscha.. vill inte.. ska spika 8-16 på måndagar på jobbet tror jag , det är det värt för att få väst.. men en runda vart det på banan i allfall.. men jag hade fullt sjå(stavning?) att försöka hålla mig på banan o inte bli överkörd av en galen pinvin i gröna gruppen ;P

/z

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
zeal skrev:
håller med om det där med väst.. =( uscha.. vill inte.. ska spika 8-16 på måndagar på jobbet tror jag , det är det värt för att få väst.. men en runda vart det på banan i allfall.. men jag hade fullt sjå(stavning?) att försöka hålla mig på banan o inte bli överkörd av en galen pinvin i gröna gruppen ;P

/z

Ja, de e lite trist. Förra måndagen då var vi bara på Rörken å kolla (inga handledare kunde köra), då var de väldigt tunnt med folk. Tror du vi var dåligt sugna då eller?!
Men nästa måndag e jag ledig och då tänker jag fanimej va där i tid iaf.. Skulle va kul å köra hela kvällen nån gång. Inte bara en eller två kvartar.. :(

Ja.. man är ju glad att man åker i den oranga gruppen.. men där är de nån gangster med prickig mössa som hetsar i kring på sin nyainköpta plasträcer istället :rolleyes:

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Tinatjejen skrev:
Ja.. man är ju glad att man åker i den oranga gruppen.. men där är de nån gangster med prickig mössa som hetsar i kring på sin nyainköpta plasträcer istället :rolleyes:

Vilken bandit.. Vem kan det vara :rolleyes:

Nåja, du slipper mig nästa måndag (semester) och när jag är tillbaka tänkte jag uppgradera mig igen till gröningarna. Fast även du kanske har gått upp till den gröna gruppen tills dess? ;)

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Kryptonit skrev:
Vilken bandit.. Vem kan det vara :rolleyes:

Nåja, du slipper mig nästa måndag (semester) och när jag är tillbaka tänkte jag uppgradera mig igen till gröningarna. Fast även du kanske har gått upp till den gröna gruppen tills dess? ;)

säkert.... :rolleyes:

JAG tänker va där på måndag iaf:)
Skam den som ger sig. Får man hålla på en hel kväll så kanske man får lära sig snart:) Å få de där lättare åtkomliga gröna västarna.. :rolleyes:

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tinatjejen skrev:
Ja, de e lite trist. Förra måndagen då var vi bara på Rörken å kolla (inga handledare kunde köra), då var de väldigt tunnt med folk. Tror du vi var dåligt sugna då eller?!
Men nästa måndag e jag ledig och då tänker jag fanimej va där i tid iaf.. Skulle va kul å köra hela kvällen nån gång. Inte bara en eller två kvartar.. :(

jo, förra måndagen blev det åka av ;) hur kul som helst !
då kan jag tänka mig att ni var sugna!
den där kryptiniten kör nog i gröna gruppen nästa gång..
krypto , du kommer att bli giftig på den dära silversaken om någon vecka ... *usch* :tummenupp
/z

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
zeal skrev:
jo, förra måndagen blev det åka av ;) hur kul som helst !
då kan jag tänka mig att ni var sugna!
den där kryptiniten kör nog i gröna gruppen nästa gång..
krypto , du kommer att bli giftig på den dära silversaken om någon vecka ... *usch* :tummenupp
/z

Ja, det vill jag lova att vi var.
Det är kul på Rörken även när man inte kör. Men det är ÄNNU roligare att köra :crash
Ja.. *schasa på kryptoniten*upp till grön grupp ska han :D

millan

Numera hojlös mamma!
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
SÅLD...
Vem va tjejen med svart, gult, grått Dainese ställ? Hon körde en 600 framför mig hela tiden. De va bra som fan å härma henne lite, gick ju bättre att svänga om man slängde ut äschlet som balast märkte ja :tummenupp [/B][/QUOTE]

TILL TINATJEJEN

De va jag!! :hej

Hade oxå tänkt åka till rörken på måndag men då ska jag va i tid så man får köra från början :squid

Last edited:

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
millan skrev:
De va jag!! :hej

Hade oxå tänkt åka till rörken på måndag men då ska jag va i tid så man får köra från början :squid [/B]

Well... det står mellan dig och mig att välja nr på västarna då ;)
We meet again then :hej
Perfekt att ligga bakom.. Dessutom är ER lite för strypt för att komma om på rakan..
Vad hade du? En 600:a va?

millan

Numera hojlös mamma!
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
SÅLD...
Tinatjejen skrev:
Well... det står mellan dig och mig att välja nr på västarna då ;)
We meet again then :hej
Perfekt att ligga bakom.. Dessutom är ER lite för strypt för att komma om på rakan..
Vad hade du? En 600:a va?

Har en CBR 600F

Träningen på rörken känns välbehövlig. Jag tyckte att jag försökte hänga ut arselet men på kortet ser jag ju ut som en stel pinne :confused: så på måndag får du förhoppningsvis se mer sidoförflyttningar :tummenupp

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
millan skrev:
Har en CBR 600F

Träningen på rörken känns välbehövlig. Jag tyckte att jag försökte hänga ut arselet men på kortet ser jag ju ut som en stel pinne :confused: så på måndag får du förhoppningsvis se mer sidoförflyttningar :tummenupp
Nog hände du ut arslet alltid, å ja försökte allt jag med. Men på kortet ser det åxå bara stelt och konstigt ut. Men på måndag är vi ju i tid, så då får vi många svängar att träna arsel sväng med :D :rofl

Jag har ju inte lika styre som ni sporthojare, så ja får testa mig fram till nån lite mer egen teknik tror jag...

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tinatjejen skrev:
Nog hände du ut arslet alltid, å ja försökte allt jag med. Men på kortet ser det åxå bara stelt och konstigt ut. Men på måndag är vi ju i tid, så då får vi många svängar att träna arsel sväng med :D :rofl

Jag har ju inte lika styre som ni sporthojare, så ja får testa mig fram till nån lite mer egen teknik tror jag...

jaså.. nu ska det börjas o kalla andra för materialspelare också.. *humf* ;) er:en går nog att skrapa knän med också.
en dag så bara skrapar dom i vettu .. *ler*
/z

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Tinatjejen skrev:
........ arsel sväng......

På normalt hojåkarspråk kallas det för aphäng. Men arselsväng var ju en kul variant det också!!! Tror dock att du bör skrivaihopdet vid framtida bruk. :7peta :p

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
zeal skrev:
jaså.. nu ska det börjas o kalla andra för materialspelare också.. *humf* ;) er:en går nog att skrapa knän med också.
en dag så bara skrapar dom i vettu .. *ler*
/z

Meterialspelare?? :confused:

Jag är helt övertygad om att det går att skrapa knän, göra stoppies och wheela mer ER:en. Det är kanske lite knepigare, eftersom den är effektsvag. Och JAG måste ju lära mig, givetvis.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Penguin skrev:
På normalt hojåkarspråk kallas det för aphäng. Men arselsväng var ju en kul variant det också!!! Tror dock att du bör skrivaihopdet vid framtida bruk. :7peta :p

hm.. arsel sväng... arselsväng..
Jo, det har du nog väldigt rätt i, annasr blir de ju lite.. konstigt :cool:

Normalt hojåkarspråk?
Vem bryr sig om hur alla andra säger :p ;)

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping