Liff
Medlem
Det ser bra ut snyggt jobbat ska bli kul att se när den blir färdig kör hårt
Men du vafan, att du inte köpte en Sebimoto race bakdel istället? Då slipper du skjutssadeln och cuts kåpa. Mycket snyggare enl. mig iaf. Har en sån från R6 (03-05) sitter på min hoj.
Nya var inte dyra alls, 800-900:- nånting.
Fick min lampa i veckan!
Till trådskaparen:
Ang skjutsfotpinnarna.
Tag en bit alu och bocka 90 grader, borra ett lodrätt hål i bakramen och använd det främre fästet som sitter där nu som det bakre och du förstår hur jag menar. Så hade dom gjort på Söderlunds gamla yzf 750 som hade r6 bakdel och den lösningen såg riktigt bra ut, dessutom gav det en mycket bekvämare sittställning för passageraren, eftersom fotpinnarna hamnade lägre.
Monterade mitt expansionskärl idag, blev
Fighter är ett bra val tycker jag
Förstår folk som vill att bågar ska vara orginal och sparas. Men trivs man med bågen och vill ändra den tycker jag inte att det gör nått faktiskt.
sen gör det ju inget om man sparar grejorna så man kan göra den orginal igen om man vill det...
Snyggt expansionskärl! Var har du satt den andra slangen? Såg bara den ner i locket... Var har du köpt oljetempmätaren och vad kostar en sån??
//Jonsssson
nä va fan.. inte bygga tillbaka.. antingen så bygger man så det inte går att bygga om tillbaka.. eller så bygger man itne alls.
inte fega nu.. kör stenhårt det ser ju skitbra ut..följer tråden med spänning..
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|