Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Får ju starta en tråd för att få igång min egen motivation
Planen är att bygga hyfsat billigt och hitta egna lösningar.
Det mesta ska gå att återställa till original igen.
Tidsramen är hyfsat tight med tanke på att våren närmar sig men jag kan behöva en liten paus från kroglivet så helgerna kan ju med gott samvete spenderas i garaget
Tänkte förstärka och borra original styrkrona, eventuellt blir det en ny anpassad om det blir för krångligt att fixa originalet. Någon som har tips på detta området?
Som lampa tänkte jag bygga ihop något originellt av två fjärrljus från Biltema, roligare än att köpa något färdigt, och billigt
Bakdelen blir kanske original till att börja med, dock inte vidare snyggt.
Har en S1000RR röv liggande, men krävs en del plastande för att det ska gå att använda, men det kan ju vara kul att lära sig plasta.
Kommer att uppdatera med bilder så fort det händer något i garaget
Planen är att bygga hyfsat billigt och hitta egna lösningar.
Det mesta ska gå att återställa till original igen.
Tidsramen är hyfsat tight med tanke på att våren närmar sig men jag kan behöva en liten paus från kroglivet så helgerna kan ju med gott samvete spenderas i garaget
Tänkte förstärka och borra original styrkrona, eventuellt blir det en ny anpassad om det blir för krångligt att fixa originalet. Någon som har tips på detta området?
Som lampa tänkte jag bygga ihop något originellt av två fjärrljus från Biltema, roligare än att köpa något färdigt, och billigt
Bakdelen blir kanske original till att börja med, dock inte vidare snyggt.
Har en S1000RR röv liggande, men krävs en del plastande för att det ska gå att använda, men det kan ju vara kul att lära sig plasta.
Kommer att uppdatera med bilder så fort det händer något i garaget