Härligt Emil. Synd att det inte blev någon resa upp idag!
Denna lampan är jag sugen på, ska kolla med Johans-MC imorn vad den kostar, och om den finns i svart. Annars är de bara att lacka i och för sig, har lite kontakter
Finns i orange, svart å vit..
Vit har ha beställt å väntar på, lampan har ja hemma redan
Btw, cooolt bygge, följer noga
Vad kostade det då?
Tack
Hittade även en framlampa som jag är lite sugen på
Gött att det händer lite grejjer
Det där är exakt sån framlampa jag har, så du får köpa/lacka den i lila
Skönt att morsan tyckte om planen om StreetFighter-bygget. Förklarade det som att man "slås med gatan" och att man inte kör lika fort som med kåpor, då tyckte hon det var en jättebra idé, och det var tydligen snyggare när man fick se lite stål
Hmm ska du kör 50 på 70 väg nu då?
Kollade E-bay i Tyskland lite snabbt och det ligger på ungefär samma pris vad jag kan hitta!
En fundering eftersom jag själv letar lampa som klarar besiktningen, kan kanske vara i Limez intresse oxå, kan man besiktiga med denna lampa? Hur är ljusbilden?
Hur går det med skruvandet förresten?
Byggde ett nytt tankfäste idag, slaktade en krockad stötfångarbalk från någon BMW, trevligt med alu! Är inte helt färdigt ännu, ska till ett rör runt den långa skruven, och sen ska det poleras och putsas.
Lekte även med lite dragningar av gasvierarna, tror det funkar nu, att köra så som på bilden.
Hittade även en framlampa som jag är lite sugen på
Körde med en sådan polisport framlyse på min förra fighter. Den är e-märkt men besiktningen gillade inte ljusbilden alls på den och gav mig en anmärkning Kul bygge ser bra ut yzf750r passar skitbra som fighter
Har köpt ett ktmlyse till min nuvarande fighter det är också e-märkt. Jag har inte kollat ljusbilden på den än men ska besiktiga nu ivår få se om den går igenom.
Köp nåt vettigt lyse de där skiten ser du ingenting med, ta nåt klassiskt rund från en Duccati/Buell eller nåt då syns du + att du ser nåt & det går å besiktiga med. De måste finnas massor på skrotar eller E-bay till nada pengar.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|