Hej!
Mycket på gång nu. Min dotter fyller 5 år så det blir kalas Lördag /Söndag, kompisar ballonger paket tårta... Ni som har barn vet.
Sen blir jag 40 själv helgen efter så då blir det fest Lördag kväll. = Inte så mycket garagetid som jag skulle vilja. Men jag har fixat motorfäst skruvar samt skruvar till fjädringslänkaget via GB verkstads o industrivaror i Sundsvall (Tack för det) Är nu på jakt efter ett övre stötdämparfäste som en gaffel med ride hieght justering som R6 an samt GSXRen har, säkert fler hojar som har såna. Nån som har nåt sånt liggande? Jag var på Momentum idag och inhandlade ett antal o-ringar samt koppar brickor till motorn så nu kan jag snart skruva ihop underdelen av motorn. Jag får igen vevaxlarna från Sundvalls motor nästa månad. Jag har talat med min vän på Erikssons mekaniska och han ska försöka hjälpa mig i höst med att tillverka lite distans hylsor mm. Detta är inget litet projekt men det är vansinngt kul. Vägde chassit för skojs skull, med fotpinnar och bakram vägde den 15 kilo. Vi hörs