Görfin som man säger häromkring!
Fast jag skulle kapa lite rundare i bakkant av magkåpan, att mer avgasrör syns vore ingen nackdel...
Den ska lackas i augusti.Om du nu inte har brottom att salja hade jag byggt fardigt, se till att allt funkar bra och mala den snyggt! Tror du lockar manga kopare pa det mot att salja som ett 99% fardigt projekt.
Finns nagra 500 byggen som gatt for mycket pengar tex denna: http://www.ebay.co.uk/itm/Yamaha-RD...s&hash=item4174a90ee9&clk_rvr_id=505757769842
Lycka till!
Hej
Nu kommer detta som en överaskning men jag har beslutat att lägga ut hojen på ebay till försäljning. Den kommer inte att bli billig och därför inte lätt att sälja. Jag har ingen panik med att sälja och bygget KOMMER att fortgå under tiden. Om nån är intresserad kan man höra av sig och jag kan byta in hoj/bil + pengar.
Många tycker nog att jag är dum och det är jag förmodligen men ibland blir det så. Hoppas den stannar i sverige.
//Tommy
Hej
Nu kommer detta som en överaskning men jag har beslutat att lägga ut hojen på ebay till försäljning. Den kommer inte att bli billig och därför inte lätt att sälja. Jag har ingen panik med att sälja och bygget KOMMER att fortgå under tiden. Om nån är intresserad kan man höra av sig och jag kan byta in hoj/bil + pengar.
Många tycker nog att jag är dum och det är jag förmodligen men ibland blir det så. Hoppas den stannar i sverige.
//Tommy
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |