Tommy36
Sporthojsnörd
Kul med nya förgasare
Köpte du dom hos Wilson Performance?
Ja! Det vart 7095:- med nya reedventiler, filter, slangar, vajrar. Hoppas det blir bra.
//Tommy
Kul med nya förgasare
Köpte du dom hos Wilson Performance?
Nja! Hojen kanske gör det men det är ju jag som kör och där är problemetFaan..du kommer steka mig på rakorna oxå..Inte bara i kurvorna!
Hej!
Nu har jag rivit bort förgasarna med vajrar och allt för att göra plats för de nya Mikuni TM28orna. Jag ska byta reedventiler ochså och kanske måste man ta av de bakre cylindrarna för att få ur dem men kanske det går ändå!? Hydraulkopplings grejorna dröjer då de märkte att det läkte i huvudcylindern innan de skulle skicka den. De skulle få in en likadan hoj snart så då skickar de grejorna "Aprilia RSV1000" Idag fick jag de sista dekalerna "YRT" och "Q8oils" kunde inte låta bli att montera dem. Jag byter till nya Michelin Power supersport däck ochså inför sommarens bandagar. Nu längtar jag till sommaren o är väl inte ensam om det.
Tjenixen!! Underbart bygge du byggt! Du kanske redan känner till problemen med aprilias original kopplingscylinder, riktigt kassa. Dom flesta monterar oberons cylindrar istället. Jag bytte tätning, finns bara en, minst 1gg om året på den gamla, haft oberon i tre år nu och problemet är ett minne blott
http://www.ebay.co.uk/itm/OBERON-PE...pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item20d2ba560c
Hej!
Är det någon som kan hjälpa mig att hitta en aluminiumplåt stor som en A4, 5 eller 8 mm tjock?
Även ett aluminium rör 6 mm invändigt. Behöver grejorna för att sätta slavcylindern till kopplingen på motorn.
Snälla hjälp!
//Tommy
Hej!
Är det någon som kan hjälpa mig att hitta en aluminiumplåt stor som en A4, 5 eller 8 mm tjock?
Även ett aluminium rör 6 mm invändigt. Behöver grejorna för att sätta slavcylindern till kopplingen på motorn.
Snälla hjälp!
Hej!
Jag har alurör som är 8mm invändigt, det är köpt på swedol och jag tror dom har andra dimmensioner med.
//Tommy
Hej!
Snälla hjälp!
//Tommy
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!