PåsenRacing
Ready to Race
Finns ju alltid yamaha fz8 annars, men den kanske inte går att strypa till 35kw eller vad det är?
Finns ju alltid yamaha fz8 annars, men den kanske inte går att strypa till 35kw eller vad det är?
Jag hade valt 690:in just för jag tror den är lättare att leva med strypt.
Den är garanterat lättare att busa med iaf
Finns 7st (?) i jkpg-tråden, visserligen ingen strypt.
Det går köra längre sträckor på dom med. Man får vänja bakdelen.
Finns väl "ergosadel" annars
Jag kör på ergo-arsle istället.
Ska tillägga att jag inte själv testat långtouring med 690smc. körde drygt 500mil touring med 990sm förra sommarn och ibland blev det lite stående åkning men det var ingen fara. De jag känner som har 690smc-r är extremt nöjda.
Klarar man inte av det finns lösa gel/luftdynor att lägga mellan.
Som han inte kan köra lagligt.
Där ser man. Då vågar jag påstå att de bör se över sin marknadsföring. Inte änns hört talas om att A2 variant fanns för en nu.Som finns strypt från fabrik för A2-körkort.
Riktigt stor skillnad på 4-cyl o stånka vad gäller vrid och hur tidigt i registret det kommer, ska man strypa så bör man nog sikta på så få cylindrar som möjligt
Där ser man. Då vågar jag påstå att de bör se över sin marknadsföring. Inte änns hört talas om att A2 variant fanns för en nu.
I och med att Street Triple går att få som A2 så måste jag instämma med att denna kan vara ett starkt alternativ.
Vid lite googling så får vi lite träffar från Triumphs officiella hemsida.Att en street triple är strypt till 35kw innebär ju inte att man får köra den, för det verkar ju vara en helt vanlig street triple som blivit strypt för att locka köpare som inte fattar reglerna som gäller för A2...
Eller är detta en specialare som har dassig ursprungseffekt?
Nä, det luktar riktigt ful marknadsföring om den där trajjan
Dock kanske Hoj Center bara var lata och tog en bild på en vanlig Street Triple till sin annons.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |