För tio år sedan kändes det mer i alla fall men jag har inte kollat om det stämmerDet är vl lite vagt ökande se senaste två åren, men ett par årtionden med konstant minskning tar ju en stund att komma ikapp.
För tio år sedan kändes det mer i alla fall men jag har inte kollat om det stämmerDet är vl lite vagt ökande se senaste två åren, men ett par årtionden med konstant minskning tar ju en stund att komma ikapp.
Antal hojar i trafik
1996: 122 000
2014: 312 000
http://www.svmc.se/smc_filer/SMC centralt/statistik 2015/Stulna 1996-2014.pdf
Antal hojar i trafik
Mc är väl en kraftigt minskande hobby också? Förr såg man hoj på hoj i Roslagen om man var ute, nu kommer i bästa fall någon alkis på HD.
2005?Antal hojar i trafik
Jag kan bara tala för mig själv och en handfull motorcyklister till, och vi är det i alla fall. #rieslingÄr inte de flesta motorcyklister halvalkade?
Missvisande jag har flera hojar i trafik kan dock bara köra en i taget.
Tvångsuppklassa alla gubbstruttar som klankar på buskörning, skenförsäkring, skenstrypning, bakhjulsåka, streetrace och andra pubertala sköna frågor till smc:s forum, så blir det nog ordning här igen skall ni se.
Tvångsuppklassa alla gubbstruttar som klankar på buskörning, skenförsäkring, skenstrypning, bakhjulsåka, streetrace och andra pubertala sköna frågor till smc:s forum, så blir det nog ordning här igen skall ni se.
Jag kanske inte är purfärsk längre men att vara uppkopplad mot massa appar på jobbet för att bevaka chattar är värdelöst. Bättre och komma hem och i lugn och ro svara på trådarna i ett forum.
Men att kasta ut folk härifrån lär väl inte göra SportHoj mer aktivt? Vill vi ha ner antalet aktiva?
Bättre att tillåta inskränkta gubbstruttar som åker äventySHoj och diskutera istället tycker jag.
Tyvärr har vi Tragikvärket mot oss och för de som kommer ihåg så var 10 - 15 hojåkare, som höll till på Sveavägen i Stockholm, nära att få till motorcykelförbud i nämnda stad för en massa år sedan...
Tack för ett lysande exempel på precis det jag menar
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |