ZLATAN gör FYRA mål på nya Friends Arena

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Tja, va säger man?
Zlatan for president?
Guldboll i tre år till?

Hittills, skall sägas, det är några minuter kvar.

Killen kan sparka boll! :Bugar

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Det är bara att tacka och buga. En bättre spelare lär vi inte få se på mycket mycket länge i vårt landslag.

Gamepad

No comments
Gick med
10 May 2005
Hoj
Vakum
Jag brukar inte se på fotboll, men gjorde det idag vilken tur.
Vilket avslutningsmål, måste vara ett av världens snyggaste.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Kung är vad han är! låt han gifta sig med Prinsessan Madelene:yoparty:Bugar:Bugar:Bugar

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Nu är hela mitt facebook besudlat av denna jävla bandymatch. Snälla. Kladda inte ner SH också :mad::huvet
JAG SKITER I SÅNT HÄR.

Tallefjant

vacker och genomklok
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
honda rs250, 748SPS
Sjalvklart bar man sverige troja pa jobbet idag (London), det uppskattas! :D

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Är du arg för att du missade 49000 kunder denna kväll eller var det bara en drink för mycket.

Det var ju en magisk afton i svensk fotbolls historia.

Ingen drink och missade inget. Begriper bara inte hur folk kan hylla en sån här idiotisk sport. Vuxna män som rullar skinnkula och dessutom får alldeles för mycket betalt för det. Helvete, våra barn behöver förebilder, och dessa killar, i SYNNERHET Zlatan, är inte det.

Tänk om halva Sverige jublade nr nån forskare uppfann en bra medicin eller nåt annat som hjälpte mänskligheten, men fakking fotboll, det mest idiotiska tidsfördrivet av alla!? :gråta :3freak

Minns romarnas uttryck "Bröd & Skådespel", ett sätt att distrahera de lägre klasserna från rådande samhällsproblem och de övre klassernas överflöd...... Det stämmer än tyvärr.

Gamepad

No comments
Gick med
10 May 2005
Hoj
Vakum
Ingen drink och missade inget. Begriper bara inte hur folk kan hylla en sån här idiotisk sport. Vuxna män som rullar skinnkula och dessutom får alldeles för mycket betalt för det. Helvete, våra barn behöver förebilder, och dessa killar, i SYNNERHET Zlatan, är inte det.

Tänk om halva Sverige jublade nr nån forskare uppfann en bra medicin eller nåt annat som hjälpte mänskligheten, men fakking fotboll, det mest idiotiska tidsfördrivet av alla!? :gråta :3freak

Minns romarnas uttryck "Bröd & Skådespel", ett sätt att distrahera de lägre klasserna från rådande samhällsproblem och de övre klassernas överflöd...... Det stämmer än tyvärr.

Jag tycker att folk får ha olika intressen, det blir bara dumt om man föraktar andras intressen.
Pengarna kommer via ett naturligt fenomen som kallas för efterfrågan.
Jag ser själv kanske 1-2 matcher per år på tv. Men förstår hur stort det var som hände.