ZLATAN gör FYRA mål på nya Friends Arena

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag tycker att folk får ha olika intressen, det blir bara dumt om man föraktar andras intressen.
Pengarna kommer via ett naturligt fenomen som kallas för efterfrågan.
Jag ser själv kanske 1-2 matcher per år på tv. Men förstår hur stort det var som hände.

Stort? Att flyga en satellit till Mars, som hängande i atmosfären firar ner en bil på planetens yta, exakt där man hade tänkt. DET är stort. Sätter saker i lite perspektiv va?

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
Ingen drink och missade inget. Begriper bara inte hur folk kan hylla en sån här idiotisk sport. Vuxna män som rullar skinnkula och dessutom får alldeles för mycket betalt för det. Helvete, våra barn behöver förebilder, och dessa killar, i SYNNERHET Zlatan, är inte det.

Tänk om halva Sverige jublade nr nån forskare uppfann en bra medicin eller nåt annat som hjälpte mänskligheten, men fakking fotboll, det mest idiotiska tidsfördrivet av alla!? :gråta :3freak

Minns romarnas uttryck "Bröd & Skådespel", ett sätt att distrahera de lägre klasserna från rådande samhällsproblem och de övre klassernas överflöd...... Det stämmer än tyvärr.

Finns olika intressen o hobbys hos oss alla. Finns säkert nån som jublar för forskningen me ska du se:) låt oss nu njuta av att sverige jort en bra match oc hylla kungzlatan:)

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R
Jag trodde fotboll var en lagsport... Det var det iaf när jag spelade, men det är 13 år sedan jag la av med fotbollen...

Pedro

Hårdare än ett frukostägg!
Gick med
3 May 2007
Hoj
KTM 250 & 660
Stort? Att flyga en satellit till Mars, som hängande i atmosfären firar ner en bil på planetens yta, exakt där man hade tänkt. DET är stort. Sätter saker i lite perspektiv va?

Nej. Inte alls. Om nu detta gör folk lyckliga är det väl kanon. Att flyga en satellit till Mars låter skittrist faktiskt.

Gamepad

No comments
Gick med
10 May 2005
Hoj
Vakum

Ja när det gäller rymden och allt vad det innebär så är det för mig väldigt stort intresse.
Följer det mesta inom detta område, speciellt nu med Curiosity.
Men jag kan tänka på jordiska saker också utan att tappa perspektivet över våran existens i universum.
Som är helt fantastisk. (mitt nätverk hemma heter: alfa centauri)