Rojon
HSMA
SambonZmurfen skrev:Denna måste du ju ha som körkortsbild ju
Yappe ordnar med alkotestare av ankommande,no boose ,no food
Alternativt har man 2 timmar på sig o komma upp i 2,0.
Fixat.
Jag får väl försöka sköta det för oss båda
SambonZmurfen skrev:Denna måste du ju ha som körkortsbild ju
Yappe ordnar med alkotestare av ankommande,no boose ,no food
Alternativt har man 2 timmar på sig o komma upp i 2,0.
Fixat.
Sniper skrev:JA JA lika bra o börja klippa några beer nu, 10 vita dagar blev det i allafall
Tyvärr så e vår alko ansvarige (yappe) stenhård på denna punkten tyvärr.Roj skrev:Sambonom det med alkometer,vill ju också .
Jag får väl försöka sköta det för oss båda
Det är inget snack skutte jag dricker för fulltSkutte skrev:Gott snack !
Hälsar aka Skutte
Han brukar ju kracha vid 2200 tiden har jag hört talas om, så den testenZmurfen skrev:
Tyvärr så e vår alko ansvarige (yappe) stenhård på denna punkten tyvärr.
Drink until you drop
:kocko festen är I MORGON!!!!!!!Fahrer skrev:Jag kan tyvärr inte komma, ska jobba
Men som ni vet kör jag taxi och om ni skulle vara sugna kan jag köra er för ett rabatterat och bra "sporthojpris".
Om någon är intresserad, ring mitt direktnummer till taxin:
0704-180228
Ha det så kul ikväll, synd att jag inte kan vara med
Maverick_ou812 skrev::kocko festen är I MORGON!!!!!!!
Fahrer skrev:Jag kan tyvärr inte komma, ska jobba
Men som ni vet kör jag taxi och om ni skulle vara sugna kan jag köra er för ett rabatterat och bra "sporthojpris".
Om någon är intresserad, ring mitt direktnummer till taxin:
0704-180228
Ha det så kul ikväll, synd att jag inte kan vara med
Hur gick det med kexfixandet?Zmurfen skrev:Skulle ju ordna kex till Fluffy o Kapten Klänning ju.
Maverick_ou812 skrev:Hur gick det med kexfixandet?
Kan meddela att jag igår hamnade på ett "sånt där" ställe... (fan vet hur)
Frankfurt am Main, tror plejset hette "Starshine" eller nåt i den stilen.
För Glenning skull vill jag meddela att marknadstaxorna just nu är följande:
(så att han kan ta rätt betalt av Boffen)
House dollars: 1 Euro, är till för att stickas in i stringtrosan då euromynten riskerar att "förvinna" i diverse sprickor
Private lap dance: 30 Euro / 10 minuter
Private room: 260 Euro / 60 minuter, inkluderar en flaska skumpa av det sämre slaget.
Övrigt:
Eventuella importresor bör göras öster om Tyskland...
House dollars: 1 Euro, är till för att stickas in i stringtrosan då euromynten riskerar att "förvinna" i diverse sprickor
Private room: 260 Euro / 60 minuter, inkluderar en flaska skumpa av det sämre slaget.
Övrigt:
Mohahahahahaha!!!!Skutte skrev:Satan ! snacka om över pris... för såna slantar har jag hört man kan få mer typ... lite mer än en pingvin iallfall
Vi höres imorron alla glada filurer och även ni andra
Försök inte.... vi vet alla att det är du som är "taker" och han som är "giver" i ert förhållande....Glenning skrev:Kommer boffen att ha stringtrosor på sig? Jag vill jag vill jag vill.
Skutte skrev:direkt nummer taget ,, OBS ! till taxin då va
Sniper skrev:Kommer det drickas lika friskt som det snackas kommer det att bli hårt,
o på söndag e det nog många som önskar att det aldrig va söndag,
tur att jag ska va nykter
Fahrer skrev:Taxin kommer ändå stå till förfogande för transport av oss SH:are med då med "Motorrad", brorsan bakom ratten.
Hamburg, Sussis Bar, kanon ställe =)Maverick_ou812 skrev:Kan meddela att jag igår hamnade på ett "sånt där" ställe... (fan vet hur)
Glenning skrev:Kommer boffen att ha stringtrosor på sig? Jag vill jag vill jag vill.
Övrigt:
Boffen skrev:Va e det för konstig fråga Jag har alltid string. Fast i morgon blir det något speciellt, läderstring!
#57 Thundrace skrev:Vad e det för jävla tugg...här skal inte åkas in till nåt jävla centrum...här skall festas och supas i god skånsk ordning...tyvärr så e det ju inte hemma hos mig så det finns ingen åkgräsklippare att förskingra men det löser vi...Jag håller med mange h...tror jag...sen brudar...va fan...jag har hur mycket brudar som helst...måste va nåt fel på mig....eller...kanske....typ....joooo...
Starshine?...hmmm...Inte säker men tror att det heter "starlight"....hur jag nu kan veta det....
Jag kan ta med motorsågen den e ju minst lika farlig ska man nu drickaGlenning skrev:Jag hoppas att det är den modellen med nitar.
Trodde inte det uppskattades att jag gräsklippare på morgonen. Vi får som sagt hitta något liknande. Bara det är något minst lika farligt som att rulla in en gräsklippare i häcken. Annars blir det bara patetiskt. Otee är allt bra busig ibland.
Glenning skrev:Jag hoppas att det är den modellen med nitar.
Trodde inte det uppskattades att jag gräsklippare på morgonen. Vi får som sagt hitta något liknande. Bara det är något minst lika farligt som att rulla in en gräsklippare i häcken. Annars blir det bara patetiskt. Otee är allt bra busig ibland.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|