Nja, det var lådorna på 98-99 som kan vara lite dumma, men det är inte ett jättevanligt problem. Dock så har jag det.... Nyare än så har jag inte hört några problem med alls.
//Ö
Så 96ans låda var inge fel på? (som nämndes tidigare i tråden)
Nja, det var lådorna på 98-99 som kan vara lite dumma, men det är inte ett jättevanligt problem. Dock så har jag det.... Nyare än så har jag inte hört några problem med alls.
//Ö
Så 96ans låda var inge fel på? (som nämndes tidigare i tråden)
Växlarna gick in som en varm kniv i smör. Mao fantastiskt mjukt o snyggt. Hur bra som helst. Det är så man skulle tro att låddan kom ifrån en SuzukiSkulle du kunna förklara vad du menar med att 96:ans var som smör?
Så länge du inte hittar ett sätt att mäta växellådors smörighet så lär åsikten vara väldigt subjektiv...Jag har aldrig haft någon och har ingen koll på de tidiga hojarna. Jag tror att "smörigheten" som påtalades tidigare är en högst subjektiv åsikt. Men jag kan inte svära på det.
Växlarna gick in som en varm kniv i smör. Mao fantastiskt mjukt o snyggt. Hur bra som helst. Det är så man skulle tro att låddan kom ifrån en Suzuki
Så länge du inte hittar ett sätt att mäta växellådors smörighet så lär åsikten vara väldigt subjektiv...
Växlarna gick in som en varm kniv i smör. Mao fantastiskt mjukt o snyggt. Hur bra som helst. Det är så man skulle tro att låddan kom ifrån en Suzuki
Så länge du inte hittar ett sätt att mäta växellådors smörighet så lär åsikten vara väldigt subjektiv...
Samma här, står i valet mellan zx6r -03 och R6 -03. Båda i fint skick och med runt 1000 mil på mätaren. Liknande prisbild. Någon som kan övertyga mig åt den grönas håll? hur är den att köra lite längre med? Bromsar och dämpning?Tjena, är inne på att köpa R6, Zx6r eller gsxr 600 och har börjat fundera på ninjan. Jag har dock hört att det är problem med växellådan på dessa. (har kollat på årsm. -00 till -03) Hur vanligt är det? Vågar man köpa en ninja?
Samma här, står i valet mellan zx6r -03 och R6 -03. Båda i fint skick och med runt 1000 mil på mätaren. Liknande prisbild. Någon som kan övertyga mig åt den grönas håll? hur är den att köra lite längre med? Bromsar och dämpning?
Låter gött.jag har haft min nu i 3 veckor!
längsta rundan har vell blitt 40 mil på en dag! INGA PROBLEM
Låter gött.
Själv åker man och hämtar en -03 imorron kväll, fyfan vad glad jag är.
Återkommer med hur kul det är.
lycka till!
ville också ha en 03a men ekonomin sa nej
Trist.lycka till!
ville också ha en 03a men ekonomin sa nej
Min ZX6RR -03 är till salu, köp den?
Mer hardcore får du leta efter!
Trist.
Min står nu i garaget, eextremt nöjd med hur den ser ut. Dock ligger oljenivån precis över min-markeringen... Liten runda kan den nog klara iaf
Tackok, tyvär då finns inte ekonomin än
grattis till en kanonfin hoj!!
Tack
Fyfan, har varit ute och gazzat nu! För ovanlighetens skull finns inget att klaga på, allt är bara så jäkla gött! Jäkla tur att det inte blev en R6...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|