Nu antar jag...
Jag skulle inte rekommendera nån av dom.
Kawwan är en kloss. Stor o tung. Dom har en förmåga o blåsa topplockspackningarna.
Tl:en 97 är en som skär mest. 98 blev dom uppgraderade, men 97rna kan vara ostabil.
Dock så är det en jäkligt trevlig motor i TL:en.
TL'en hade dessutom en underlig stötdämpare bak som gav mindre fördelaktiga egenskaper. Av dessa två - ZX-9R
Hur billiga är de?
Hehe ja det är ju en bra fråga med ett svårt svarHur busig är du som förare??
De tidigare barnsjukdomarna på 97rna fixades till, dvs de tog in hojarna, så årsmodell kvittar. Bakdämparen är ju redan bytt, vilket är en klar fördel. Många TLS:er har dock skurit vevstakslagret (inklusive en av mina), oavsett årsmodell. Busmässigt så lätt TLS:en, speciellt om du drevarom den lite, motorn har rolig karaktär och låter gött. Rent drivftsäkerhetsmässigt så kawan med hänseende till det låga miltalet, men de verkar haverera lite de också, då båda jag kännt som haft ninjor i den generation haft problem med motorerna.
Har haft 2 TLS, en -99:a och en -98.
har nästan ägt båda, har hadt en TLS 97 och en ZX9 2003.
Av dem skulle jag säga att TL'en är mycket busigare men zx9 är en jävla skön åka långt åka fort hoj.
Men nu var det ju en zx9 96'a du kikade på (helt ny hoj 98 och framåt) och då tycker jag det är helt solklart att du ska ha en TL
Tyvärr gör den det prismässigt ocksåKöp en Sp1a, klår både 9an och Tls..
Radfyror är ganska tråkiga generellt med effekt som en gummisnodd, även om de flesta går bra att leka med.
TL och andra twinnar har roligare karaktär där effekten kommer tidigare.
Twinnar är ganska tråkiga generellt med register som en traktor, även om många haft framgång på racerbanorna.Radfyror är ganska tråkiga generellt med effekt som en gummisnodd, även om de flesta går bra att leka med.
TL och andra twinnar har roligare karaktär där effekten kommer tidigare.
TLS såklart!
Twinnar är ganska tråkiga generellt med register som en traktor, även om många haft framgång på racerbanorna.
ZX och Gixxer har roligare karaktär med härlig toppeffekt.
Smaken är som Köp hoj med hjärtat!
PS. Min far har en svart ZX-9R '98 med Öhlinare och grejor till salu billigt. Finns i Borlänge.
Twinnar är ganska tråkiga generellt med register som en traktor, även om många haft framgång på racerbanorna.
ZX och Gixxer har roligare karaktär med härlig toppeffekt.
Smaken är som Köp hoj med hjärtat!
PS. Min far har en svart ZX-9R '98 med Öhlinare och grejor till salu billigt. Finns i Borlänge.
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|