har bara skummat igenom tråden, men behöver du lack så vänd dig till www.lackman.se dom blandar och fyller upp en sprayflaska medan du väntar. riktigt bra munstycken har dom också för bra resultat!
har bara skummat igenom tråden, men behöver du lack så vänd dig till www.lackman.se dom blandar och fyller upp en sprayflaska medan du väntar. riktigt bra munstycken har dom också för bra resultat!
Det är nog dom jag har köpt utav? Om det är dom som ligger rakt ner vid Stigs center?
Och som gammal Z1000 frände så skall du inte skumma tråden utan lusläsa den
Så nu är motorn lackad i svart sidenmatt
Ångrar inte det arbetet som är nerlagt nu när man ser resultatet
Imorgon kan jag börja montera lite oranga detaljer. Tror det kommer bli snyggt
Luktar knarkarkvart i garaget
Det var ungefär det jag trodde. Men Wiseguy har rätt den måste bli svart. Det är bara att bli slipslav
Se till att grunda med betande/etsande grundfärg på ren aluminium. I värsta fall kan du ta 1k grundfärg men inte låta den torka för mycket innan du lägger på basfärgen på motorn.
Lägger du på svart direkt på alu så kommer den att flagna av.
SA JU DET!!!!
Blev skitsnyggt.
Njuter med dig.
Så nu är motorn lackad i svart sidenmatt
Ångrar inte det arbetet som är nerlagt nu när man ser resultatet
Imorgon kan jag börja montera lite oranga detaljer. Tror det kommer bli snyggt
Luktar knarkarkvart i garaget
Hela skillnaden med svart motor. Ser mycket bra ut!
Kommer bli sjukt bra det här
Hade stora funderingar på o lacka min motor svart på mitt vinterprojekt, efter dina bilder behöver man inte fundera längre
Skrev det tidigare i tråden, men det är trådar som denna som är kul att följa, bra text o mycket bilder
Hihi.
lägger ej ut hemsida här, sorry.!!
Vi tar det via PM.
Priser kan förhandlas till det lägre.
Svart motor vart som pricken över i! kommer bli kalas bra! Ska bli mycket spännande och se om du får bra ballans på hela hojen!! längtar efter hopmonteringen! Jag är lite skeptisk till den orangea färgen, du får övertyga mig!
Snyggt. Det är som många glömmer, kostar på en snygg lack sen ser motorn ut som skit.
Orange är alltid kanon
Klart snyggt
Tjusigt.
Shit, vicket bygge. Är ingen jättefanatiker av streetfighters, men nu är jag riktigt nyfiken på slutresultatet!
Dock tyckte jag att det blev lite för mycket gröt när du lade på orange fälgstripe på vit fälg. Jämför man din avatar som är utan fälgstripe, och bilderna så tycker jag att "less is more".
Det kan dock vara bilderna som förvillar mig. Ser kanske riktigt fint ut i redigheten.
Lycka till, och hoppas du inte springer på massa problem framöver!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|