Tja ville bara kika in o säga att ja blitt ägare till en zx9r -03 idag
Grattis å välkommen
Tja ville bara kika in o säga att ja blitt ägare till en zx9r -03 idag
Jag har den väldigt (enligt mig) fula och "tjocka" original bakdelen, och vill gärna ha den nya mer slimmade Någon som har något bra tips om det går och vart man kan få tag på en sådan
mvh freddie
ps: maila freddiebacklund@hotmail.com
Tänkte bara säga att min gick rakt genom besiktningen imorrse med blankt papper.
INgen replica på min.
Du har nog fått tag på en ombyggd NS125, det är ganska vanligt.
Tackar tackar !!! Jag har en liten fråga, finns det något försäkringsbolag som är billigare eller bättre än alla andra när det gäller våra ögonstenar ?
Halloj! Är sugen på att dreva ner min ett kugg fram.. någon som vet var man kan köpa mindre fram-drev? Har letat lite men hittar bara drivpaket.. Det ska vara 16 fram org på en -00 va? så jag letar alltså efter ett 15 isf.. Sedan undrar jag hur mycket kraft katten knycker? Hur får man enklast bort den, ett helsystem eller?
Tacksam för svar!
Ps Körde en sväng idag.. Herre himmel i helvete vad den jäveln går!!!
Tackar tackar !!! Jag har en liten fråga, finns det något försäkringsbolag som är billigare eller bättre än alla andra när det gäller våra ögonstenar ?
Åk till BIKE i thn, dom har garanterat framdrev hemma...(inte så långt ifrån uddevalla heller, 5 min resväg med en ninja ) glöm inte att sätta ner framhjulet innan avfarten bara...
Som sagt Salus är kanon.. fick betala 430 kr i mån halvförsäkring/Helår.. tyckte inte det va så blodigt för att vara 24år och haft kort i 1 år.
Betalade in för hela året så slipper man bry sig sen...
Salus hade skapligt billig självrisk också + att man får ersättning för skyddsutrustning till skillnad från många andra bolag...
Jätte trevliga att ha och göra med också till skillnad från andra bolag som va dyng tjuriga...
Startade Ninjan för första gången idag efter vinter dvalan!! Med lite hjälp av batteriladdaren så hoppade den igång å spann som en katt!! Nu får de bli lite varmare väder så man kan ta jungfruturen för i år!!
Vilka ska åka till Gotland då i sommar? Skulle va kul å veta om de kommer många Super Ninjas dit?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |