Larre70 skrev:Vet nån var man får tag på ninja dekalerna som sitter bak på hojen?
Jag har en röd-svart-00
Arnold skrev:
HaremR6 skrev:2045575SHA!
Kan inte nån berätta lite om hur det är o äga o köra en ZX9:an från 98....tjackade en sån för inte så längsen...pga gammal dröm om att äga en GRÖN-NINJA=ZX9:a!!) har inte ens provkört den än!!! Två-ägare (50år) o 3000mil i mintkondition!!!hihi... Har haft en Zxr400-91:a och en ZX6r 96:a tidigare,,,kan tänka mig att det skiljer sig mycke!!?....
Snart kan man väl börja köra igen.... inte så mycke kvar nu, VÅREN ÄR JUH HÄR!!! (hoppas jag?)
Vad betalade du för din? Köppte min zx-9r -98a i förrgår för 43500 inklusive depåstöd bak, slipon och dynojetadHaremR6 skrev:2045575SHA!
Kan inte nån berätta lite om hur det är o äga o köra en ZX9:an från 98....tjackade en sån för inte så längsen...pga gammal dröm om att äga en GRÖN-NINJA=ZX9:a!!) har inte ens provkört den än!!! Två-ägare (50år) o 3000mil i mintkondition!!!hihi... Har haft en Zxr400-91:a och en ZX6r 96:a tidigare,,,kan tänka mig att det skiljer sig mycke!!?....
Snart kan man väl börja köra igen.... inte så mycke kvar nu, VÅREN ÄR JUH HÄR!!! (hoppas jag?)
.luzt skrev:2045672Någon som har en verkstadshandbok liggandes på datorn?
De som finns i verkstadshandbokstråden fungerar inte och jag finner ingen heller
Eller kanske någon som har en liggandes hemma?
EDIT: Finns det någon på nätet kan vi ju lägga upp den i översta inlägget som vi kan göra till ett samlingsinlägg för alla goa zx-9r länkar
Vad betalade du för din? Köppte min zx-9r -98a i förrgår för 43500 inklusive depåstöd bak, slipon och dynojetad
HaremR6 skrev:204632240papp gick kalaset på, helt Original med ett hemmabyggt Slipoon!! dock ej dynojet och depåstöd!
Blue_F skrev:2047926Hmm... Hur mycket tycker ni man kan höja värdet på en 98 om den har en helt ny motor?? Känns som jag betalade lite mycket för min... fast det var jag ju medveten om när jag slog till... 50K:- utrustad med slipoon, Tankskydd med väska, haynes verkstadshandbok... och ny motor då övrigt allt orginal!
Jag har manualen för -98 hemma på datorn nånstans. var kan man ladda upp den ?.luzt skrev:2045672Någon som har en verkstadshandbok liggandes på datorn?
De som finns i verkstadshandbokstråden fungerar inte och jag finner ingen heller
Eller kanske någon som har en liggandes hemma?
EDIT: Finns det någon på nätet kan vi ju lägga upp den i översta inlägget som vi kan göra till ett samlingsinlägg för alla goa zx-9r länkar
Vad betalade du för din? Köppte min zx-9r -98a i förrgår för 43500 inklusive depåstöd bak, slipon och dynojetad
Sporthojs FTPnPoH skrev:2048452Jag har manualen för -98 hemma på datorn nånstans. var kan man ladda upp den ?
Blue_F skrev:2045600Är också nybliven ägare till en 98:a. Gillar cykloplyse (stavning?) bättre än delat! På vilken årsmodell bytte de till delat lyse??
Här är en bild på mig och min ZX9:a i ett insnöat garage..
HaremR6 skrev:2045575SHA!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|