fick dit tailen men det är lite smådetaljer som jag har lite svårt med, bland annat så tycker jag att tailen är lite småjävlig att skruva fast, har sågat upp så mycket som det går och har inte sett att den ska ligga emot på något ställe.
det verkar som att hålen i tailen är några millimeter för långt bak så jag får väll borra upp dem lite, sen så undrar jag om du hade några problem med att den lilla delen som går in mellan baklyset inte är centrerad, utan vilar mot höger del av bakljuset? om du förstår vad jag menar
har även köpt ett lastoberoende relä och nu undrar jag om blinkreläet är det som sitter precis bakom verktygshållaren?
ska skicka lite saker på lack nämligen och då vill jag att allt ska vara enkelt att montera dit utan att behöva riskera repor och dyligt
Vad kostar det att pulverlacka en ram?
På min är fliken centrerad men jag vet att passformen kan vara lite dryg.. Det kan ju tyvärr vara så att den inte blir helt perfekt när den görs. Finns tyvärr inga råd jag kan ge dig förutom att "anpassa efter läget"
Kan du inte justera tailen lite mer åt vänster och på så vis få fliken centrerad?
Mvh
Har letat som en galning här + googlat men hittar inte vad det är för bredd på fälgen Bak på ZX9R -98. Nån som vet?
98-99 modellen har 5,5 tums felg.
Senere modeller har 6 tums felg men OBS disse passer IKKE rett på. Det er et par mm forskjell på bredden slik at man må annen distans.
( dvs jeg setter dem rett i ( har 3 stk 5,5 tum och 1 stk 6 tum på min racehoj ) men kjeden sporer litt forskjellig men det bryr jeg meg ikke om på min racehoj. Jeg bytter kjede så ofte atr de går ikke av men på gata vil det bli et brudd før eller siden
fick dit tailen men det är lite smådetaljer som jag har lite svårt med, bland annat så tycker jag att tailen är lite småjävlig att skruva fast, har sågat upp så mycket som det går och har inte sett att den ska ligga emot på något ställe.
det verkar som att hålen i tailen är några millimeter för långt bak så jag får väll borra upp dem lite, sen så undrar jag om du hade några problem med att den lilla delen som går in mellan baklyset inte är centrerad, utan vilar mot höger del av bakljuset? om du förstår vad jag menar
Min är precis likadan, en HotBodies Racing. Skabbig passform, jag har lärt mig att aldrig mer köpa usa tillverkat. Inget jag köpt har passat utom ett harris oljelock.
Hallå allihopa. jag såg i vintras att folk pratade om en Ninja träff. Hur blev det med den? BLir den av och vart??
Kör hårt
tjena,
Fått pris på stora servicen med ventiljustering, byte av vätskor osv på 4500-4800kr. Är det ett bra pris?
Tips på bra och billiga kawa mekar i sthlms området?
Vet att det har diskuterats tidigare i tråden men hittar det inte.
Finns tråd i träffar/samåknings delen, årkar inte länka nu men första/andra sidan. Verkar bli i jönköping, verkar som jag får dra mig ur iaf.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari