morecore skrev:2202414Hoppas det blir som bilden!
PerryMason skrev:2202426Det blir det.. Jag hittade bilden på den där ZX7R:en men då var den helsvart.. och "moddade" dit gröna fälgar och ungefär dom dekaler jag vill ha. Så det där är tanken
Offroad skrev:2202734Ser ju riktigt bra ut det där Klart läcker förändring av
Stefans Gammel!
lite fler bilder?
// Offroad
Jo den hojen har jag kört, Stefan som du köpte den av är en Polare/jaktkamrat/hojkompisPerryMason skrev:2203634Hehe Jodå, Han hette stefan han jag köpte den av
Har en hel del bilder. Men det mesta kommer jag lägga upp sen när den är helt klart. Finns ju en hel del fler bilder på www.teamrackel.com
tstyle skrev:2208175Hojen kommer se GRYMT hemmabyggd ut om du kletar dit svart förg med några gröna duttar! Brrr....
/T
All-in! skrev:2209194Allt är lackat
tstyle skrev:2218923Bara spruta om då. Det är ett imponerande jobb du lagt ned på hojjen. Men, den ser som sagt ut som en vurpad och lagad ZX7. Var det tanken?
nja.. det du har nu är en översminkad osmidig gammal fet tjej med breda höfter och dålig personlighet men i en snygg klänning..PerryMason skrev:2219132HAHAHAHA...
Läste lite i dina tidigare inlägg i andra trådar, du verkar vara en positiv och harmonisk människa
Men om den nu ser ut som en vurpad och lagad ZX7R så är jag nöjd med en vurpad och lagad ZX7R.. jag är då nöjd med den nu
Tanken från början vara att ha nåt som inte alla andra har. Och nu har jag en "vurplagad" Zx7-RR med galet billig försäkring
SISU skrev:2223987nja.. det du har nu är en översminkad osmidig gammal fet tjej med breda höfter och dålig personlighet men i en snygg klänning..
vissa nöjjer sig med replicaferraris byggda av skrotiga pontiacs, andra inte..
Jag måste bara fråga hur mycket spektaklet har kostat dig i pengar och timmar?
Hursomhelst imponerande arbetsvilja
PerryMason skrev:2224164Arbetstimmar vill jag inte räkna alls Och det går ju inte sätta ett värde på.. Men roligt har jag haft
Kostnaden är ungefär 6400:- Med lack, all plast material till ramen m.m Så totalt sett på hojen så har jag inte alls lagt ut mkt pengar då jag köpte den för ett överkommligt pris
Nu kommer fälgarna att få polerad kant och silverlackat centrum. Även alla dekaler kommer bli i silver / crome look
tstyle skrev:2218923Bara spruta om då. Det är ett imponerande jobb du lagt ned på hojjen. Men, den ser som sagt ut som en vurpad och lagad ZX7. Var det tanken?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|