Mavve
Ur-medlem sen 2002.
Denna hojen har 130HK, ska jag köpa den o sen tävla i superbike?
http://www2.blocket.se/view/1087611.htm?l=0
130hk...........
750RR
http://www2.blocket.se/view/1087611.htm?l=0
130hk...........
750RR
maverick_750rr skrev:Denna hojen har 130HK, ska jag köpa den o sen tävla i superbike?
Kan funka om det regnar
ducati748rs skrev:maverick_750rr skrev:Denna hojen har 130HK, ska jag köpa den o sen tävla i superbike?
Kan funka om det regnar
Väntar på snön
ducati748rs skrev:maverick_750rr skrev:Denna hojen har 130HK, ska jag köpa den o sen tävla i superbike?
Kan funka om det regnar
PS. Jag kan inte komma med glass imorgon. Frysansvarig är ju sjukvårdare på alla rejsen så........ Kul o plinga som en dåre o så kommer han fram o undrar om jag e nykter typ
maverick_750rr skrev:PS. Jag kan inte komma med glass imorgon. Frysansvarig är ju sjukvårdare på alla rejsen så........ Kul o plinga som en dåre o så kommer han fram o undrar om jag e nykter typ
Asylum_Nakaza skrev:varför ska du ha den? du har ju redan 3 hojar, eller hur var det nu??? hur många ska du ha? jag har bara 1 och har knappt råd med den.
Nr:18 skrev:130 är för lite....
maverick_750rr skrev:Den e ju inte ens portad Det ger mig mina 10hk till......
Nästan helt original och 130hk
Kapten Stofil skrev:...fast , en riktig zxr750 ska ju va grön...
...nu var det kanske inte för färgens skull du skulle köpa den men ändå...
maverick_750rr skrev:Hela detta inlägget är ett stort skämt som jag trodde att alla skulle fatta då ingen nästanoriginal zxr750 har 130hk
hade ju inte köpt en okitad hoj om jag skulle ha en rejshoj....
Lokke skrev:Skämt? Ok, men det va inte så uppenbart, värre saker har man läst här som inte varit skämt......
maverick_750rr skrev:En original zxr750 med 130hk
Bara jag, ducce748, urbantiger o nr:sist som tyckte det var uppenbart
maverick_750rr skrev:Hela detta inlägget är ett stort skämt som jag trodde att alla skulle fatta då ingen nästanoriginal zxr750 har 130hk
hade ju inte köpt en okitad hoj om jag skulle ha en rejshoj....
Kapten Stofil skrev:helt riktigt, en original zxr 750 har inte 130hästar , inte heller en nästan original, men faktum kvarstår, en zxr750 är snyggast i grönt!
hela detta inlägget är en information om att zxr:er ska vara gröna , något som jag trodde alla skulle fatta då de gröna är snyggast...
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari