Nr:18
Snabbare än Don Queer
140maverick_750rr skrev:
Själv har man en grön ZXR750 med verkliga 150kusar
750RR
140maverick_750rr skrev:
Själv har man en grön ZXR750 med verkliga 150kusar
750RR
maverick_750rr skrev:Själv har man en grön ZXR750 med verkliga 150kusar
750RR
Lokke skrev:..inklusive 10st fantasi kusar då? ...eller har dom förökat sig efter bänkkörningen?
Lokke skrev:..inklusive 10st fantasi kusar då? ...eller har dom förökat sig efter bänkkörningen?
John skrev:De snackade nyss om motorhästar. 140 är väl bakhjulshästarna?
GSXR1100R skrev:Enligt sanna rykten så är Mavves 950 dyng å get kurva gjord i Paint
Vad kostar det att köpa skenkurvor, vad betalar man per påhittad RWHPmaverick_750rr skrev:Haha, du ska se kurvan i juli, fan va den kommer äga
GSXR1100R skrev:Vad kostar det att köpa skenkurvor, vad betalar man per påhittad RWHP
Du menar väl i din R, du har väl ingen RRmaverick_750rr skrev:Jag vet att de ser helt sanslösa ut, men det ÄR verkligen så mycket effekt i min RR.
Tack.
750RR
GSXR1100R skrev:Du menar väl i din R, du har väl ingen RR
maverick_750rr skrev:Haha, du ska se kurvan i juli, fan va den kommer äga
Lokke skrev:Med en kurva äger man inget.
Om man däremot kan hantera paketet så ligger man bätte till.
Vem som helst med pengar kan köpa en hoj, och ha nån annan att plocka på grejer.
maverick_750rr skrev:Nix, eftersom vemsomhelst inte gör det. det krävs en tokstolle till det.
Tål du inte att jag moddar min zxr så skit i o posta. Jag gör det för att jag vill, inte du.
Mes.
Lokke skrev:
Du gör det för att du vill posera med det. Tycker varje tråd du postar i förr eller senare börjar kretsa om vad du har för hästar, bild på dig eller att du har en zx-9 panna i bågen. Varför inte sätta en egen tråd med info + bilder på dig + din hoj å info om dina moddar en gång för alla?
Poser.
maverick_750rr skrev:
Det kanske vore nåt
Nix, jag gör det för att ingen annan har/gör det. Konstigt att folk retar upp sig, lite högstadiefasoner
eller edit: mellanstadie.........
750RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
HohohohohoLokke skrev:Jag retar absolut inte upp mig på att du moddar din hoj, och en zx-9 panna i en zxr e ju inte helt fel, däremot skulle jag hellre ta den här:
http://se.mobile.de/SIDR94PsXFENGjr...he=8&bereich=krad&top=6&id=11111111118697968& )
Jag föreslog bara att inte göra alla trådar till en boosta-mavves-ego-tråd. Och att ideligen söka bekräftelse på det här forumet tycker jag är högstadie/mellanstadie fasoner. Men det är bara min åsikt, och än är det inte olagligt att ha ett stort ego, så det är lugnt.
GSXR1100R skrev:Hohohohoho
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari