martin2011
Medlem
Hej vet nån enkel lösning för quickshifter med raceväxling för zzr 1400? Helst utan att byta fotpinnarna. Hittar quickshifters för vanlig växling men bara hela fotstödsatser (rearsets) för raceväxling.
Är det startspärr? Om inte, så är det bara att beställa nyckelämne och gå till låssmeden och ordna ett gäng.Tjena!
Har lyckats slarva bort min enda svarta nyckel till min -06:a ? men har i alla fall den röda kvar. Hur löser man det snabbast och billigast? Kan man köpa ny nyckel eller måste halva hojen bytas ?
Är det startspärr? Om inte, så är det bara att beställa nyckelämne och gå till låssmeden och ordna ett gäng.
Då får du sannolikt vända dig till en kawaverkstad som kan fixa nya nycklar och koda in dessa. Möjligt att någon tredje part kan ordna det också.Det sitter startspärr på den.
Använder man inte den röda nyckeln för att koda in nya svarta i systemet? I så fall är saken löst...Tjena!
Har lyckats slarva bort min enda svarta nyckel till min -06:a ? men har i alla fall den röda kvar. Hur löser man det snabbast och billigast? Kan man köpa ny nyckel eller måste halva hojen bytas ?
Bor i Stockholm förresten. Just det, om man kör med den röda nyckeln slutar dom vanliga att funka då? Har för mig att jag läst det någonstans
Tack för era ansträngningar att hjälpa mig ? Jag lyckades lösa det på enklast sätt genom att hitta nyckeln igen, låg i jobbyxorna. Men till mitt försvar så bad jag en kollega kolla i byxorna åt mig, men han lyckades inte hitta nyckeln... Så åkte dit på en ledig söndag och kollade själv.Använder man inte den röda nyckeln för att koda in nya svarta i systemet? I så fall är saken löst...
Immobilizer System (Equipped Models); Operational Cautions; Key Registration - Kawasaki ZZR1400 ABS Service Manual [Page 620]
Kawasaki ZZR1400 ABS Manual Online: immobilizer system (equipped models), Operational Cautions, Key Registration. This Motorcycle Is Equipped With An Immobilizer System To Protect The Motorcycle From Theft. This System Provides A Theft Proof Device By Means Of Matching A Code Between...www.manualslib.com
Snyggt. Man behöver bara köpa en enhet för 500sek typ. https://www.cmsnl.com/products/key-registration-unit_570011582/Använder man inte den röda nyckeln för att koda in nya svarta i systemet? I så fall är saken löst...
Immobilizer System (Equipped Models); Operational Cautions; Key Registration - Kawasaki ZZR1400 ABS Service Manual [Page 620]
Kawasaki ZZR1400 ABS Manual Online: immobilizer system (equipped models), Operational Cautions, Key Registration. This Motorcycle Is Equipped With An Immobilizer System To Protect The Motorcycle From Theft. This System Provides A Theft Proof Device By Means Of Matching A Code Between...www.manualslib.com
Funkar inte den röda ”master key” så kan det bli svårt…Tack för era ansträngningar att hjälpa mig ? Jag lyckades lösa det på enklast sätt genom att hitta nyckeln igen, låg i jobbyxorna. Men till mitt försvar så bad jag en kollega kolla i byxorna åt mig, men han lyckades inte hitta nyckeln... Så åkte dit på en ledig söndag och kollade själv.
Provade även att starta hojen med röda nyckeln, det funkar inte, står immobilizer error el. Dyl. i displayen.
På måndag ska jag ordna en svart nyckel till...
Haha, det där är ju sämsta Åsa-Nisse trimmningen man kan göra. Plocka bort alla restriktioner på en 200 hk hoj gör den bara mer svårkörd.Tipsar:
Finns nu en unik rabattkod för er som funderar på att flasha/mappa mm.
er ecu för bättre prestanda.
Allt som gäller ecu får ni 25% rabatt på i webshopen
Skriv bara in rabattkod ZAPPAAlla Cykelreservdelar Och Tillbehör – SwedenFastBikeZ
PÅ SwedenFastBikeZ hittar du alla cykelreservdelar och tillbehör. Vi arbetar med alla typer av märken som Suzuki, Kawasaki, Honda, Yamaha, Ducati, Aprilia & BMW.www.swedenfastbikez.com
Bästa uppgraderingen ni kan få.
Hej!Du säger att du har 206 hkr på bakhjulet,vilket innebär ca 235 hkr i motorn.Det måste betyda att kawasakis tekniker är väldigt dåliga.Jag har Baracuda helsystem.Kn filtret har jag tagit bort,för dåligt luftflöde .Detta konstaterade jag när jag tävlade i motorsport.Där gällde det överladdade motorer.Har du haft fläktar blåsande rakt in i luffar turbon kan jag förstå dina siffror,tyvärr annars tvivlar jag,i all välmening. Ronnie
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|