Dildo
Ny medlem
- Gick med
- 14 May 2011
- Hoj
- KTM 625, Yamaha TDM 850, Kawasaki ZZR600-08, VFR Rc36, Yamaha YZ 250
Lär skriva av mig nu när jag har skaffat mig en ZZR också. Efter en massa letande så fastnade jag för en ZZR600-08. En vad jag tror en ovanlig modell i sverige för den tog väl bara in fram till 2001-2002. Denna köpte jag av en man som köpte den ny 2009 från Kanada och tog in den som flyttgods. Hade tänkt o skaffa mig en liters maskin men fick bra deal på denna så jag tänkte testa.
Hojen va i grymt bra skick. Hade gått 1800mil o ägts av samma man sen den var ny. Ångrar inte köpet idag. Otroligt lättkörd och framförallt rolig hoj. Billig i försäkring. Väger mycke mindre och har mer hk än min gamla VFR.
Klart annorlunda o köra en 600 än en gammal VFR men bara man håller den uppe i varv så.
Har beställt tonad ruta och letar för fullt efter en slipon och miniblinkers till den.
Lägger upp bild på pärlan
Såhär kommer den att se ut fast med miniblinkers
Hojen va i grymt bra skick. Hade gått 1800mil o ägts av samma man sen den var ny. Ångrar inte köpet idag. Otroligt lättkörd och framförallt rolig hoj. Billig i försäkring. Väger mycke mindre och har mer hk än min gamla VFR.
Klart annorlunda o köra en 600 än en gammal VFR men bara man håller den uppe i varv så.
Har beställt tonad ruta och letar för fullt efter en slipon och miniblinkers till den.
Lägger upp bild på pärlan
Såhär kommer den att se ut fast med miniblinkers