Nya profil-inlägg

Tjena Mr United!
Är du seriöst intresserad av en KTM 1290 SAT ?
Jag är den enda ägaren och har haft den sedan ny, -den har fungerat/ fungerar klanderfritt.
den har extra rutor, komfortsadel, slip-on, packväskor och toppbox.

Det är en fantastisk hoj som fungerar på semestern, pendlingen eller att stressa sporthojar med.
Fantastisk smidig och precis trots sin storlek.

Hojen finns i Stockholm.

Mvh/ Magnus Hektor
MrUnited
Hej! Tyvärr är 9000mil för långt, jag letar efter något som har åkt 2000-4000mil. :)

Lycka till!
Mvh
Randonörd
Randonörd
ingen fara , jag kör 10 000 mil till på den ....
Jag rekommenderar verkligen 1290 SA,- världen bästa allroundhoj. Inte bäst på något, men bra på det mesta.
Man kan åka på touringsemester och stressa sporthojar på samma dag, bana eller grus är inga problem. Bra prestanda och precision .
KTM har bra kvalité, betydligt bättre än ryktet (de flesta som klagar på KTM brukar köra andra märken.)
Köp den med 19" framhjul.
Halloj!

Tänkte bara säga / tipsa att jag tänkt göra mig av med Moto Martin projektet jag köpte på mig för några år sedan. Har slängt ut en annons här på SH samt att den ligger ute i en Facebook-grupp.

Bara höra av dig om du är intresserad.

Hälsningar,

Viktor
Hej, såg att du va intresserad av en tuono för ett tag sedan, köpte du någon eller är du fortfarande ute efter en? /Blom
Teppas
Teppas
Hej! Köpte en för ca 2-3v . Faktiskt uppe i Västerås så det kanske är ngn du känner, han jobba på Bilia i västerås. Mvh
bloom
Ok, tack för svar, sålde igår. Gick smidigt ändå, tänkte jag skulle slippa blocket?
Hej undrar om det går att väg registrera en Suziki rm 125 2007 modell. hittar massa olika svar på internet men undrar om det går?
Hej ! Jag har sökt runt nu på googel om det finns nåt ställe där man får prova på att köra cross, men hittar inget här i sthlm? Min son är 11 år och vill så gärna testa att köra.

ÄR DET NÅGON SOM VET OM DET ÄNS FINNS? ELLER OM MAN KAN HYRA MED NÅGON SOM KAN, FÖR JAG HAR INGEN ANING ÄNS HUR MAN STARTAR?

HOPPAS PÅ ETT SVAR ?MALIN
Hej! Jag har en Suzuki Rf900r, någon som vet var någonstans man kan få tag i en cdi-box till denna hoj? Tacksam för svar!
Hej alla VFR frälsta och ännu icke. Jag håller på med en renovering av en 86a. Det kommer säkert lite frågor vad det lider.. Jag kör med den nu så det är inga större grejer för stunden.
hej. Tack för igår, det var skojigt. Jag är gubben som hade en orange Er-6. Tänkte anmäla mig till din nya grupp på FB men frågan är - vad heter den. Hälsn Tomas Stavaeus (bor i Tyresö, vilket du också tycks göra trots att det står upplands Väsby på SH)
PeterDeleter
PeterDeleter
Hej
Ursäkta sen svar, varit mycket MC-köra på sistone så har inte loggat in på Sporthoj. Jo, jag bor i Tyresö och är slapp och inte ändrat i profilen. Gruppen heter "MC-turer runt Stockholm". Välkommen och se till att fylla i hel ansökan ?
Hej
Söker någon i Stockholmsområdet som är sugen på att meka lite privat och samtidigt tjäna en liten slant. Det är dags att byta startmotorkoppling på min Yamaha Dragstar 1100 Classic - 2007. Väntetiden på verkstaden är lång och väldigt kostsam.
Top