Nya profil-inlägg

Well I'm about to get sick
From watchin' my TV
Been checkin' out the news
Until my eyeballs fail to see
I mean to say that every day
Is just another rotten mess
And when it's gonna change, my friend
Is anybody's guess
Kör du Vänern runt på lördag?
Jag är anmäld, men kollar vädret var 6:e timma....
Hixman
Hixman
Har inte anmält mig. Kan man bara dyka upp? Hade varit kul om vädret är ok.
TMax500
TMax500
Egentligen inte.... men jag tror inte att turledaren Chresten skulle slå dig i huvudet om du dök upp och med oskyldig min sa:
"Skulle man anmäla sig? Det missade jag!"

Lite som när en elev försöker förklara bort sen ankomst. Du har garanterat sett det förut! ?
TMax500
TMax500
Hej igen, var drygt 11 år sedan sist.

Min dotter fick för sig att ta A2 kort och köpte en R3:a

Jag gick ut på Blocket och hittade min dröm maskin Kawasaki Z900RS 2020 uttagen 2021 med 184 mil på mätaren i Upplands Väsby givetvis, men det gick att lösa smidigt med hjälp av en Transporter.


Hur lever livet med dig då ?

Mvh.

Tony

2022-07-15 13-57-23.jpg
2022-06-04 14-58-06.jpg
TCE
TCE
Som du kanske vet är Duells borta sedan många år.

Dem 2 sista åren arbetade jag som enda Europé på ett Indiskt företag med drygt 25 000 anställda och var uthyrd till OKQ8, snacka om Kulturkrock.

Nu har jag börjat en tjänst på CGM på Lilla Bommen i Gbg.

// TC
sportbike
sportbike
Pratade precis med Per som du köpte den av. Fin hoj :tummenupp
  • Gilla
Reaktioner: TCE
TCE
TCE
Per var super trevlig :D
Hej,
Ser att du använder Furkot reseplanering.
Hur gör man för att få planerad resa över till GPS:n?
Har en TomTom 450
hej Hixman, har en fråga ang ljudet i filmerna, kör med extern mic, men får ändå med för mkt vindljud,trots att miccen e placerad i hjälmen, sitter din mic fram i hakpartiet? har sett på dina filmer o tycker du har kanonkvalitet på ljudet. skall du åka söderörver iår?
mv Dennis
Hixman
Hixman
Hej-
Har varit ute i 11 dagar nu. Kört Pyrenéerna till Pamplona och är nu tillbaka i franska alper. Helt grymt hittills!
Jag har micken i höger "mungipa" nästan under kindkudden. Sedan beror det lite på micken också. Jag använder Röde smartlav+.
Mvh Lasse
moe green
Hej, ja jag såg det efter jag lagt in min fråga, att du redan va iväg, skall själv iväg för första gngen ner mot dolomiterna, i nästa vecka,
blir spännande, hoppas inte det e allt förjvl med vägarbeten i tyskland, men det blir ju som det blir, ok skall justera miccen, o testa, o ev köpa en lite bättre mic om det inte blir bättre, tack för tipset!.:)
mvh Dennis
Hej - ditt buckliga avgasrör...... löste du det? I så fall med vilken metod (röret såg ut att vara rostfritt - stämmer det?) Har liknande buckla på min R1200S och det röret är rostfritt
Hej!
Jag har en jäkligt välbevarad 2006 daytona 955i med två ägare innan mig (dom var gifta så en egentligen) Ligger ju en bra bit norr i pris mot vad du skrivit iofs.
Johans MC har gjort service i vinter för 7000:- ish. Inköpt i höstas för 37k

Vänligen
Mattias
hej. Såg att du ville ha mitt fäste för topbox. Slå en signal 0736287887 jag är urgammal så är hemma på dagarna
Hej! Söker handledare till min son för lätt mc. Kör du i år :)? Skulle gärna vilja ha din hjälp. Bor i Hässelby.
Hej! Magnus från Alvesta här.. La ett inlägg till dig men är osäker på om det kom rätt. Laddproblem med Daytonan igen... Förlängde tråden lite på det gamla.. la en länk på likriktare där, vad tror du? Mvh Magnus
Hej,

Såg att du tidigare erbjudit hjälp som handledare men att du förra året ej hann med.
Tänkte kolla hur det ser ut för dig i år, om det är aktuellt att vara handledare igen? :)

Letar nämligen handledare då jag inte har någon i min närhet själv. Håller till på Kungsholmen och Ekerö.

Med vänlig hälsning,
Philip Levinsson
Top