katana83 steffe katana83 wrote on steffe's profile. 29 Jan 2021 Tja, Har du bytt telnr? Jag vill prata med dig om tanken och jag undrar om du kan hjälpa mig med en sak. du kan väl ringa mig. /hoj Jörgen
Tja, Har du bytt telnr? Jag vill prata med dig om tanken och jag undrar om du kan hjälpa mig med en sak. du kan väl ringa mig. /hoj Jörgen
erik1 suzuki.sv1000 erik1 wrote on suzuki.sv1000's profile. 28 Jan 2021 Tjenare renoverar du fortfarande suzuki sv 1000 kopplingskorgar?
4cyberspace hannuse 4cyberspace wrote on hannuse's profile. 27 Jan 2021 Hej hannuse. Tänkte be dig om en tjänst. Har du original styret på din Tenere 700 ? Kan du mäta bredden på det isåfall ? Jag är osäker på om jag kommer in med hojen i mitt förråd om styret är för brett. Mvh 4cyberspace
Hej hannuse. Tänkte be dig om en tjänst. Har du original styret på din Tenere 700 ? Kan du mäta bredden på det isåfall ? Jag är osäker på om jag kommer in med hojen i mitt förråd om styret är för brett. Mvh 4cyberspace
ZX9xpress Roger_Reko ZX9xpress wrote on Roger_Reko's profile. 18 Jan 2021 Hej Roger, Har du CBR framlyset kvar? MVH Daniel tel 0730624105