Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83

h11maj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Dec 2017
Ort
Inland
Hoj
En snabb, en långsam, en i bitar.

Visst, jag brukar säga att dålig smak aldrig blir omodernt. Men nån måtta får det vara, det där är anskrämligt.
Men tänk dig känslan när du sitter och pillar bort alla dekalerna i garaget på en onsdagskväll. En efter en, bara peta lite i ena kanten och sen drar av i ett sjok.
Myyysss.

Undrar hur den ser ut under, lacken ser ut att vara i bra skick på bilderna i allafall.
 

Duce-666

Sporthojsnörd
Gick med
28 Apr 2022
Hoj
Honda

Visst, jag brukar säga att dålig smak aldrig blir omodernt. Men nån måtta får det vara, det där är anskrämligt.
Jag reflekterar över priset för en 24 år gammal hoj som gått 5,000 mil. Som vanligt är det en privatperson som försöker sin lycka. Idag finns det absolut ingen som helst orsak (tycker jag) att köpa hoj på Blocket av privatpersoner då företag ofta är billigare. Konstigt nog:va
 

hannuse

När resan är målet
Gick med
4 Apr 2013
Ort
Kainulasjärvi
Hoj
13st Yamaha
Jag reflekterar över priset för en 24 år gammal hoj som gått 5,000 mil. Som vanligt är det en privatperson som försöker sin lycka. Idag finns det absolut ingen som helst orsak (tycker jag) att köpa hoj på Blocket av privatpersoner då företag ofta är billigare. Konstigt nog:va
Den förtjänar att förevigas.
En riktigt farlig maskin, endast den som vet exakt vad det handlar om kan överhuvudtaget klara av en testrunda med den, utan att omkomma direkt!
Det står ju även: "Testkörning av denna cykel görs som sista del i ett köp och görs med respekt!"
Måste kontakta honom, om inte bara för att kolla var man kan köpa alla dom fräna dekalerna.....för jag vill också var vild och cool någongång i livet.... :yoparty

GSXR750.png
 

fleece

fleece
Gick med
23 Oct 2004
Ort
nybro
Hoj
Z1000SX -14/ KX250F -14/ SX250 -13
Den förtjänar att förevigas.
En riktigt farlig maskin, endast den som vet exakt vad det handlar om kan överhuvudtaget klara av en testrunda med den, utan att omkomma direkt!
Det står ju även: "Testkörning av denna cykel görs som sista del i ett köp och görs med respekt!"
Måste kontakta honom, om inte bara för att kolla var man kan köpa alla dom fräna dekalerna.....för jag vill också var vild och cool någongång i livet.... :yoparty

View attachment 498235

Det jag reagerade på när han skriver att bytt baklyktan till en från Honda. Varför? Och varför inte visa en bild på det?
Sen att hela ser ut som en garderobsdörr i pojkrumet full med fula klistermärken är en annan historia
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det jag reagerade på när han skriver att bytt baklyktan till en från Honda. Varför? Och varför inte visa en bild på det?
Sen att hela ser ut som en garderobsdörr i pojkrumet full med fula klistermärken är en annan historia
Någon har antagligen tolvat aset, och Honda-lyset var tillgängligt/billigt.
Sedan fick den blanksvart lack, och när det kändes lite trist så fick någon den brilianta idén att dekaltrimma....

Inte för att vara den, går säkert jättebra att riva klibborna och få hoj av den, men den borde ju vara märkbart billigare än en med ok orginalfärg & klibbor. Och K1/K2 är ju varken ovanlig eller dyr hoj direkt.
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top