oops164
Smed
På SH heter det faktiskt KJETTING.
Icke Pungt, bara nySHare som säger så!!!
Ni vet väl det att man kan slå världen med med häpnad med ett 3/4" järnrör!!!
På SH heter det faktiskt KJETTING.
Det är fan hårdare straff att köra för fort eller skattefuska än vad det är att stjäla och slåss.
Men självklart.
Fortkörare tjänar staten pengar på.
Skattefuskare förlorar staten pengar på.
Tjuvar som stjäl förlorar försäkringsbolag och försäkringstagare på.
Sen är det ju staten som bestämmer vad som ska prioriteras
2 killar på upp vid min sida och föraren börja hojta på lite bruten svenska, vart ska du?
Om nu en hoj kommer upp på din vänstra sida och nu försöker mota in din mot diket.
Se för guds skull till att damma näven i deras frambromshandtag för kung o fosterland.
Kan inte tänka mig något effektivare medel.
Om nu en hoj kommer upp på din vänstra sida och nu försöker mota in din mot diket.
Se för guds skull till att damma näven i deras frambromshandtag för kung o fosterland.
haha, hoppas det inte är någon som vill kommentera vilken snygg hoj man har bara
Satt faktiskt och funderade på det där med hölster på hojen häromdagen. Ingen dum idé.
Jag bor ju på södra sidan, dessutom i Jordbro. Där är det ju rena vilda västern, det vet alla.
Men grabbar, man kan ju inte misshandla dem eller sparka ner dem med hojen i diket, då åker man ju själv dit. Tyvärr är det så.
Men det man kan göra är att vrida på rullen och låta dem försöka hänga på. Troligtvis vistas inte den medelmåtta hojkaparen så mycket på motorbanor och därför har något bristfälliga körkunskaper.
Sen höjer man tempot lite i taget och låter de köra åt helvete i en kurva... så har darwinismen fått spela ut sin roll och problemet är löst.
Borde väl räknas som agerande i nöd?
Men gasa är nog ett alternativ med.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari