bullysmile
Killing time? time kills you!
Mailat vid olika tillfällen till säljare i USA om de kan skriva på paketet att det är en gåva eller med lägre pris men de vägrar. Hur kommer detta sig och vad beror det på?
Jösses, vad var det dom inte ville skicka?Nu har jag fått svar av vettiga personer och fattat att det är ett grövre brott att just göra detta!
Och alla andra korvspa-lowlife lirare som alltid ska komma med en tråkig ton så fort de får en syl i vädret och ska visa sig så jävla duktiga kan prova suga av sig själva istället för att sura att nån annan töjer deras kärring!
Nu har jag fått svar av vettiga personer och fattat att det är ett grövre brott att just göra detta!
Och alla andra korvspa-lowlife lirare som alltid ska komma med en tråkig ton så fort de får en syl i vädret och ska visa sig så jävla duktiga kan prova suga av sig själva istället för att sura att nån annan töjer deras kärring!
Mad?
Har bättre för mig, men jävligt irriterande när man ställer en vanlig fråga och det är idioter som kastar skit på en. Verkar mer andra som är "mad" och inte bara kan kommunicera normalt!
Vem kastar skit på dig i denna tråd? Att jag skriver att säljare inte vill fiffla med värdet på paketet då det kan leda till problem med både myndigheter, försäkringsbolag och tull (och även beställare) är ju inte att kasta skit.
Resten av deltagarna i tråden skriver ju ungefär samma saker. Vari ligger skitkastningen?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|