Fy helvete

Bärgren skrev:
2497512 Hej.

Idag när jag slutade skolan ca kl. 15.40 efter en lång och tråkig lektion i trafikkunskap så gick jag till skåpet och hämtade lite grejer och gick sedan ut till KTMen. Där ute satt en kille med hjälm vid trappan och jag tänkte inte mera på det. Kryllar av moppefuckon häromkring. Jag låser upp hojen och killen med hjälmen plus en till kille ställer sig bakom mig och jag tänker väll att de gillar hojen och kollar på den. Tyvärr så hade jag delvis rätt, de gillade hojen iallafall.

När jag kickat igång den så hoppar jag av hojjen och ska ta upp väskan med skolarbete som det händer. Känner ett strypgrepp runt halsen och känner slag i rygg och magen. Försöker slå hjälmen i huvudet på den som håller i mig och lyckas komma därifrån tillfälligt. Blir nerknuffad på marken men kommer upp direkt och de två killarna bakar några steg. Anfaller den ena med hjälmen och träffar honom två gånger varav ena gången flyger "hajfenan" bort. Sedan till min stora lycka så kommer en vaktmästare ut som förmodligen hört att jag skrikit hjälp och de två jävlarna springer iväg. Efter det tackar jag honom och åker iväg hemmåt.

Jag ska till polisen nu och skadorna som blev var att hjälmen for i backen ganska så hårt när jag blev derknuffad, hajfenan gick sönder, lite skrubbsår, fick ont i höften och fick båda läpparna spruckna.

Jag är otroligt glad att vaktmästaren kom och att jag kom undan förövarna, men kommer inte i åka till skolan något mer det här året. Hoppas ni orkat läsa för det känns skönt att skriva av sig det som hänt.

Satan, hoppas de fick ont och att de åker fast. :mad:

Last edited:
ARGHHH! Fy fan va sur man bli av att bara läsa om det!!!:kulspruta :machinegu
Jävla omänsklig idiot man måste vara för att ge sig på någon i en sån situation!:mad:
Hoppas att allt löser sig iaf! Starkt gjort!:tummenupp

Ska fan beställa en fjäderbatong, knivlag eller inte det är ju bevisat att det kan behövas!

Starkt gjort trådskaparen säger ja bara!

Jävla drägg!! man blir förbannad!! :mad:

Bra jobbat att dänga till dom.. lite hårdare nästa gång bara!

Du har inte frågat nån lärare/rektor om de har fått skolfotona, eller svartvita kopior, sånna hade våra lärare nåra veckor efter kortet togs.. Förövrigt borde du tänka ut nåra jävligt bra sätt att bestraffa dem på..

dezyn skrev:
2502532 Du har inte frågat nån lärare/rektor om de har fått skolfotona, eller svartvita kopior, sånna hade våra lärare nåra veckor efter kortet togs.. Förövrigt borde du tänka ut nåra jävligt bra sätt att bestraffa dem på..

Nej, detta hände i fredags men ska i morgon åka in och prata med vaktmästaren som var vittne. Och en av de har nog ont för min hjälm har en ca 4 cm lång spricka vid ena sidan som måste uppkommit när jag slog en av dem.

Hoppas du hittar dom jävlarna, och att dom straffas hårt. Hoppas den jäveln du slog med hjälmen med fick ont som fan.

Önskar nästan att man kom o gick förbi o kunde avreagera sig lite på folk som inte ser skillnad på mitt o ditt
..
Tur att det gick så bra som det gick

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick